Gå til innhold

Humor-bilder tråden som ingen synes er morsom

DrDoogie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nimzowitsch: Det var en av de bildene jeg likte minst, sammen med funney-bildet og noen andre, hehe. Men forskjellig smak er jo bra.

Doogie: Bilder hentet fra diverse bakla-sider lukter det definitivt fisk av (eller vent, nei!), men det er skummelt hvor lurt man faktisk kan bli av litt rar lyssetting o.l.

Lenke til kommentar
Akkurat som du sier ifra om ting du ikke syns er funny, du er så veslevoksen Haltan, liker det ikke.

Gå og legg deg. Først personangrep på IRC, så her? Når skal du gi deg? Fordi jeg ikke er så SINNSYKT barnslig, tergete og rett ut frekk som du er, så er jeg "veslevoksen"? Vel, er det noen som virkelig trenger å vokse opp her så er det ihvertfall deg.

EDIT: Og nei, den stygge vanen med å terge folk fordi noe ikke er funny har jeg lagt av meg...

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
Blir nok regging der (SA) med tid og stunder ja.

Ah, så det var derfor jeg ikke fant deg i medlemslista. Trodde du for lengst hadde registrert deg der, jeg.

Nuvel, ta deg bryet (og småpengene, rundt 70 spenn) med å registrere. Mye godt i de fora som ikke er offentlige.

Lenke til kommentar
Soldier: den der har jeg noe imot fordi den rett og slett er STØTENDE, det er noe HELT annet. Den er støtende til de grader, den spiller på en utrolig tragisk og nærliggende episode, og bruker faktisk bilder fra nettopp den episoden. Litt FOR direkte, og litt VEL over kanten.

Trodde jeg hadde satt tag'en [sTØTENDE] i tittelen da, men i tilfelle det er uklart:

jonbenet_web.jpg

EDIT:

Fant større bilde.

Endret av DrDoogie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...