Nimzo Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Kaninen med en pannekake på hodet var jo ustyrtelig morsomt da.. at noen kan si den ikke er det, er for meg totalt uforståelig. Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Nimzowitsch: Det var en av de bildene jeg likte minst, sammen med funney-bildet og noen andre, hehe. Men forskjellig smak er jo bra. Doogie: Bilder hentet fra diverse bakla-sider lukter det definitivt fisk av (eller vent, nei!), men det er skummelt hvor lurt man faktisk kan bli av litt rar lyssetting o.l. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Personlig favoritt (selvsagt). ..som man selvfølgelig eier. Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 http://www.tshirthell.com/shirts/products/a01/a01.gif..som man selvfølgelig eier. Nei, tror jeg venter til jeg skal på jobbintervju. Ellers, masse prisløst fra somethingawful. Blir nok regging der med tid og stunder ja. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 1,2 MB øøhh, ok det var ikke så spesielt funny Og du føler at det er nødvendig å si ifra om det? Akkurat som du sier ifra om ting du ikke syns er funny, du er så veslevoksen Haltan, liker det ikke. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Jeg for min del synes kaninen var morsom, faktisk, den var jo litt kul da! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 (endret) Akkurat som du sier ifra om ting du ikke syns er funny, du er så veslevoksen Haltan, liker det ikke. Gå og legg deg. Først personangrep på IRC, så her? Når skal du gi deg? Fordi jeg ikke er så SINNSYKT barnslig, tergete og rett ut frekk som du er, så er jeg "veslevoksen"? Vel, er det noen som virkelig trenger å vokse opp her så er det ihvertfall deg. EDIT: Og nei, den stygge vanen med å terge folk fordi noe ikke er funny har jeg lagt av meg... Endret 8. januar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
cnil Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Kaninen med pannekake = personlig favoritt... utrolig morsom Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 Kaninen med pannekake = personlig favoritt... utrolig morsom Kanin med pannekake = morsom. Pannekake med kanin = godt. Lenke til kommentar
Term Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 http://www.somethingawful.com/forumsystem/...9fade0d483b.gif Skjønte ikke bæra før george W dukka opp. Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Blir nok regging der (SA) med tid og stunder ja. Ah, så det var derfor jeg ikke fant deg i medlemslista. Trodde du for lengst hadde registrert deg der, jeg. Nuvel, ta deg bryet (og småpengene, rundt 70 spenn) med å registrere. Mye godt i de fora som ikke er offentlige. Lenke til kommentar
JackT Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 http://www.somethingawful.com/forumsystem/...9fade0d483b.gif Hehehehehe.. Denne var faktisk utrolig morsom. *humre* Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Akkurat som du sier ifra om ting du ikke syns er funny, du er så veslevoksen Haltan, liker det ikke. blablabla.. EDIT: Og nei, den stygge vanen med å terge folk fordi noe ikke er funny har jeg lagt av meg... hm.. *teste* Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Soldier: den der har jeg noe imot fordi den rett og slett er STØTENDE, det er noe HELT annet. Den er støtende til de grader, den spiller på en utrolig tragisk og nærliggende episode, og bruker faktisk bilder fra nettopp den episoden. Litt FOR direkte, og litt VEL over kanten. Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 (endret) Soldier: den der har jeg noe imot fordi den rett og slett er STØTENDE, det er noe HELT annet. Den er støtende til de grader, den spiller på en utrolig tragisk og nærliggende episode, og bruker faktisk bilder fra nettopp den episoden. Litt FOR direkte, og litt VEL over kanten. Trodde jeg hadde satt tag'en [sTØTENDE] i tittelen da, men i tilfelle det er uklart: EDIT: Fant større bilde. Endret 9. januar 2004 av DrDoogie Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Trodde jeg hadde satt tag'en [sTØTENDE] i tittelen da, men i tilfelle det er uklart: Nå var det ikke i DENNE tråden jeg virkelig kommenterte den heller da... Jeg la vel inn en liten slengkommentar though. Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Reklamen var helt riktig, ikke morsom. (sikter til den med columbine skytingen) Derimot er HalTan sin reaksjon til soldier sin test post ustyrtelig morsom. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Reklamen var helt riktig, ikke morsom. (sikter til den med columbine skytingen) Derimot er HalTan sin reaksjon til soldier sin test post ustyrtelig morsom. Hvilken? :| Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Hm, kunne du tenke deg å forklare nøyaktig hva det var som var så ustyrtelig morsomt med Haltan's reaksjon til bildet, Nimzowitch? Kanskje jeg overser noe her, men jeg så ikke et snev av humor i posten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå