Kowalski Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Får håpe "hit it"-bilder ikke er å regne som trådkupping, jeg synes at akkurat disse er ustyrterlig morsomme (og smakløse). Lenke til kommentar
MagE Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Humorbilder som ingen synes er morsomme lol, den var best Lenke til kommentar
MagE Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Får håpe "hit it"-bilder ikke er å regne som trådkupping, jeg synes at akkurat disse er ustyrterlig morsomme (og smakløse). WTF står det der??` (har ikke tysk) Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Får håpe "hit it"-bilder ikke er å regne som trådkupping, jeg synes at akkurat disse er ustyrterlig morsomme (og smakløse). WTF står det der??` (har ikke tysk) HAHAHAHA! Den var best!! Ich würde es schlagen = I'd hit it Lenke til kommentar
MagE Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Får håpe "hit it"-bilder ikke er å regne som trådkupping, jeg synes at akkurat disse er ustyrterlig morsomme (og smakløse). WTF står det der??` (har ikke tysk) HAHAHAHA! Den var best!! Ich würde es schlagen = I'd hit it Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 En drøy t-skjorte: her! Linker til den, da t-skjorter nok er litt på siden av hva tråden søker. Litt støtende, det får være rettferdiggjøring nok. Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 En drøy t-skjorte: her! Linker til den, da t-skjorter nok er litt på siden av hva tråden søker. Litt støtende, det får være rettferdiggjøring nok. Zing! T-skjorter er fete dem også. Personlig favoritt (selvsagt). Lenke til kommentar
rivaldo Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Har sagt det før, og jeg sier det igjen. IKKE morsomt. hver sin smak. likte den Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Ja kan jo ikke vaere alvorlig hele tiden Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 Stjeler litt mer bilder fra somethingawful. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 den eneste t-skjorten jeg likte er: denne Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 OMFG @ Ho tyske dama! Herreguuuud, er det mulig? Lenke til kommentar
Togo Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 (endret) Stjeler litt mer bilder fra somethingawful. http://tannerwheat.home.att.net/practice.png Slemt, men vanvittig morsomt Og den "Barn leker fartsdumer" var ikke dum den heller. Endret 5. januar 2004 av HeavenHell Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 http://home.no.net/jzzbitch/130_ride.jpg "Ich würde es SCHLAGEN!!!" Meget smakløst (bra) bilde, forresten. Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Noen som kan forlare det der 'I'd hit it' greiene? Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Noen som kan forlare det der 'I'd hit it' greiene? Generelt, altså hva "hit it" betyr? Eller spesielt, som i de smakløse hit it's som har blitt postet her? Generelt er jo greia med "hit it" ment som "jeg ville slått til". Altså, om muligheten åpenbarte seg så ville man peiset på. Spesielt: Clinton - spiller på "I did not have sexual relations with that woman". Peterson - spiler på den noe omdiskuterte drapssaken hvor fyren dreper og dumper kona, gravid, i havet. Condit - spiller på drapssaken denne senatoren var innblandet i. Hitler - Ja.. ord er vel overflødige. Det bildet er bare en morsom parodi. Ellers er det bare bra om JonBenet-spøken o.l. ikke helt treffer det store publikum. Lenke til kommentar
bkak Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Noen som kan forlare det der 'I'd hit it' greiene? Î babeforumer og slikt skriver man gjerne I'd hit it. Det betyr noe som "jeg ville hatt sex med det tidligere portretterte hunnkjønn". Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 Î babeforumer og slikt skriver man gjerne I'd hit it. Det betyr noe som "jeg ville hatt sex med det tidligere portretterte hunnkjønn". Tar en liten reprise av tidligere posta bilde her. Følte bare at det passet så godt inn i definisjonen. Er dessverre ikke tekst til bildet, men: "I'd hit it then kill myself." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå