Arodem Skrevet 11. mars 2020 Del Skrevet 11. mars 2020 Vurderer muligheten for et nettbasert arrangement i stedet. E3 er avlyst Lenke til kommentar
janathan06 Skrevet 11. mars 2020 Del Skrevet 11. mars 2020 for å være ærlig så liker nintendo sin måte med e3 enn det de utviklerne gjør det skulle også vært warnerbros games sitt første år i følge jason schneider Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. mars 2020 Del Skrevet 11. mars 2020 1 hour ago, CommanderKeen said: The Division IRL. Det ville reddet tusner av liv, om man kan overleve 10 5.56mm i hode, tenk på hvor mange som bare ville kunne gå ut av front mot front kollisjoner i 120kmt. Ingen ville dø i fly ulykker osv. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 11. mars 2020 Del Skrevet 11. mars 2020 Huff nei! Du får jo også ett nytt overvektsproblem. "Jeg må til legen på slankern etter kampen igår, jeg gikk opp 50kg etter en duell med en fyr med mp5" Lenke til kommentar
barezell Skrevet 11. mars 2020 Del Skrevet 11. mars 2020 Trur ikke det henger sammen slik. Fall damage er ganske stygg i Division. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 11. mars 2020 Del Skrevet 11. mars 2020 Avlyse noe som er i Juni? Er ikke det litt drastisk? Lenke til kommentar
Iki Skrevet 11. mars 2020 Del Skrevet 11. mars 2020 Limbeck skrev (12 minutter siden): Avlyse noe som er i Juni? Er ikke det litt drastisk? Viruset er vel bare i startfasen nå? Det skulle nå maks spredning om 3-4 måneder eller noe slikt. Ellers er det jo dumt om de ikke avlyser E3 nå, og folk bruker masse penger, for så å avlyse i siste liten. 2 Lenke til kommentar
zeldamaster95381 Skrevet 11. mars 2020 Del Skrevet 11. mars 2020 bra at e3 2020 ser alt nintendo,sony og microsoft annonser via youtube Lenke til kommentar
...... Skrevet 12. mars 2020 Del Skrevet 12. mars 2020 Om det bare gikk an å ha alle presentasjonene over dette moderne greiene som ungene kaller for internett. Skjønner helt ærlig ikke vitsen med E3. De store aktørene har vel trukket seg før dette viruset ble en snakkis, så tipper dette er kroken på døra for E3 for godt. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 12. mars 2020 Del Skrevet 12. mars 2020 (endret) 1 hour ago, DKC said: Om det bare gikk an å ha alle presentasjonene over dette moderne greiene som ungene kaller for internett. Eller VR: Jeg har brukt den type social VR for å delta på de større begivenhetene jeg er interessert i de siste årene, bla. E3, Oculus Connect og enkelte SpaceX oppskytninger. Det er genialt! Vi er ikke helt der at det som vises i videoen under er praktisk mulig i dag men teknologien er på vei. Jeg tipper neste generasjon VR så vil vi begynne å se den kule teknologien som har vært på forskingstadiet de siste årene. Men det vi har i applikasjoner som Altspace og VRchat er allerede godt fungerende Endret 12. mars 2020 av Enceladus Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 12. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2020 Det er nok mest utslagsgivende for utviklere som pleier kontakter eller pitcher prosjektet sitt til utgiverhus. Det skjer mye på E3 som ikke er offentlig synlig. Det samme gjelder GDC. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå