Arodem Skrevet 11. mars 2020 Del Skrevet 11. mars 2020 Koronaviruset stikker kjepper i hjulene for årets dataparty. The Gathering er avlyst Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 11. mars 2020 Del Skrevet 11. mars 2020 Desverre det eneste fornuftige nå. 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. mars 2020 Del Skrevet 11. mars 2020 Der gikk planen min om å kjøpe billig datautstyr fra avdøde nerder i vasken. 3 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 11. mars 2020 Del Skrevet 11. mars 2020 Gunfreak skrev (17 minutter siden): Der gikk planen min om å kjøpe billig datautstyr fra avdøde nerder i vasken. Der gikk planen min i vasken om å rygge en militær-tank-lastebil inn der og snægge alt av utstyr fra alle sammen og selge det på svartemarkedet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+234981 Skrevet 11. mars 2020 Del Skrevet 11. mars 2020 Gunfreak skrev (6 timer siden): Der gikk planen min om å kjøpe billig datautstyr fra avdøde nerder i vasken. Taurean skrev (5 timer siden): Der gikk planen min i vasken om å rygge en militær-tank-lastebil inn der og snægge alt av utstyr fra alle sammen og selge det på svartemarkedet. Merkelig humor. Lenke til kommentar
Randalf the Black Skrevet 11. mars 2020 Del Skrevet 11. mars 2020 Jaja, da får jeg og kona finne på noe annet da Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 12. mars 2020 Del Skrevet 12. mars 2020 For ta en ski tur på fjellet istede Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå