Cerent Skrevet 11. mars 2020 Del Skrevet 11. mars 2020 Hei, Lurer på hvordan dere forholder dere til nye klær som dere handler, vasker dere dem før bruk? I så fall hva slags klær er det dere vasker og hva gjør dere det ikke med? Jeg vasker nesten alle klærne jeg kjøper før bruk (utenom jakker kanskje), i hvert fall undertøy, men vet ikke om det egentlig er nødvendig. Er jo litt kjipt, kjøpe noe nytt også kan jeg ikke bruke det med en gang, men tenker at det er greit å få vekk det verste støvet og slike ting fra produksjonen. Har hatt noen dårlige opplevelser med nye klær som har loet veldig, også vet en jo ikke hvor rene de er når de komme fra produksjonen. Kanskje jeg overdriver? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 11. mars 2020 Del Skrevet 11. mars 2020 Man kan aldri vite sikkert om det har vært brukt før så er lurt å vaske det først, me det er nok blitt vasket under produksjon. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 11. mars 2020 Del Skrevet 11. mars 2020 Cerent skrev (7 minutter siden): Kanskje jeg overdriver? Nei, det er helt vanlig å vaske tøyet før du bruker det. https://www.dinside.no/fritid/derfor-bor-du-vaske-nye-klaer-for-bruk/72055892 1 Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 11. mars 2020 Del Skrevet 11. mars 2020 Er virkelig ikke glad i lukten fra butikken, vis de har lugget åpent. Eller lukten fra plastposen, eller eventuelt lukten fra fabrikken hvor de ble forseglet. Helt vanlig, men det spørs om det er lukt av klærne. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 11. mars 2020 Del Skrevet 11. mars 2020 Er de forseglet, nei Er de åpne så vasker jeg de Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 11. mars 2020 Del Skrevet 11. mars 2020 Vasker alltid nytt undertøy før bruk. Vasker også nye jeans, for å få ut overskuddsfarge. Annet tas vanligvis i bruk uten vask. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå