kaiern Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 OK, nå er det noe veldig galt her... I dag satt jeg meg fredelig ned å skulle spille litt vice city, men hva er det jeg ser.. Vice vil ikke starte Det vil heller ingen andre spill, eller programmer på PC'en bortsett fra IE .. Når jeg prøver å starte et spill får jeg en feilmelding som sier "(navnet på mappa der spillet ligger) En enhet koblet til systemet virker ikke" Er det noen som har noe peiling på hva som er galt??? eller er det bare å formatere??? Håper på svar... Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2003 Hallo.. Trenger seriøst hjelp her.. Har ringt til en dude jeg kjenner som har god peil på PC, men han var på jobb, så han skal ringe meg opp.. Men det har han ikke gjort en da!!!!!!! HELP!!!!! Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Folkene over på hardware.no kan nok hjelpe deg bedre enn oss... Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2003 Ok, skal høre med dem... Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2003 Nå har jeg spurt på HW så jeg håper på svar... Lenke til kommentar
Tommy123 Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Kommer du inn i sikkermodus? Mulig du har fått virus eller at HD'en er alvorlig syk. Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Høres ut som feil på HD. last ned analyseprogram fra produsenten, og kjør det. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2003 Hvis noen skal svare på denne posten så svar på HW forumet... Under annet om hw!!!! Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Hvis noen skal svare på denne posten så svar på HW forumet... Under annet om hw!!!! Kanskje du skulle tenkt på det før du laget denne tråden? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2003 Ja ja, men jeg tenkte ikke på det før jeg fikk ideen av NoLimit da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå