Nugatti123 Skrevet 10. mars 2020 Del Skrevet 10. mars 2020 Hei, Når er det innafor å slippe katten ut for første gang? Skjønner at man må være med de første gangene. Har lest og blitt fortalt forskjellige ting. Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 10. mars 2020 Del Skrevet 10. mars 2020 (endret) Et par måneder når de var kattunger. Tre uker når vi flyttet og kattene våre var mer voksene. Bånd ved noen lufteturer. Endret 10. mars 2020 av plankeby Lenke til kommentar
vidor Skrevet 10. mars 2020 Del Skrevet 10. mars 2020 Katter er vel ganske hjembunnet og øker gradvis hvor langt de naturlig går på tur fra hjemmet. Er nok lurt å følge litt med og gjøre dette gradvis. F.eks en veranda først og så kanskje en hage om det er mulig. Lenke til kommentar
LangtGjesp Skrevet 11. mars 2020 Del Skrevet 11. mars 2020 Blant folk som har greie på katter, er det stor enighet om at katten ikke har noen god stedssans før den er flere måneder gammel. Jeg vet ikke hva jeg skal mene om det. Min egen katt ble sluppet ut (av sin forrige eier) så snart han kom hit, og da var han 12 uker gammel. Det gikk bra, men det er vel mulig det ikke går bra med enkelte katter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå