Ducklink Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Har lest om lcd skjerm som hviser hvem sang som spilles i winamp hvordan kopler man opp dette Lenke til kommentar
Venn0x Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 oh my lord...kanke folk søke litt?....har sett MANGE andre poster med dette spm... Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 hva med å spille en musikkvideo. da SER du sangen som spilles Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 (endret) Det du tenker på er Lcd display. De kan du programmere til å gjøre litt av hvert, men de fleste av de må du lodde selv. Dog Hammar.no har noen ferdigloddede, men til en høyere pris. Endret 29. desember 2003 av bamsefar Lenke til kommentar
notarget Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Du kan jo kjøpe et slikt på hammar.no. Men da må du lodde selv. Jeg tror du får kjøpt komplett sett der også. Men jeg tror selv jeg skal kjøpe et slikt sett jeg ga deg linken på, å lodde selv. Får låne en loddebolt på skolen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå