Ducklink Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Hvis jeg har denne blokken her Kan jeg da klemme inn en pelt og en tynn kopper plate eller hvordan gjør man det? Lenke til kommentar
Ducklink Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 Er det noen som har noen tanker om det?? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Eg er ikkje sikker, men pelt er ikkje noke du gir deg inn på om du ikkje har peiling på ka du driv med, berre så det er sagt Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Eg er ikkje sikker, men pelt er ikkje noke du gir deg inn på om du ikkje har peiling på ka du driv med, berre så det er sagt Pelt er da ikke så avansert.. Men det nytter ikke med 10tommelotter.. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 swiftech har samme eller lignende blokk med peltiermuligheter. Se på den så ser du sikkert hvordan du skal gripe det ann. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Hmm.. Når eg ser litt nærmare på den, ser det ut til at du må modifisere festene litt om det skal gå. (Altså, gjere dei lengre) Lenke til kommentar
Ducklink Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 (endret) så jeg "modifiserer" festene og klemmer inn en pelt og cold plate med litt kjølepasta så funker det ?(opplering på pelt finner jeg i en annen tråd) Endret 6. januar 2004 av Ducklink (nybegynner) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå