Runar Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Noen som kunne tenke seg å lage en logo til meg? Den gamle: Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Nei. Gå gjennom en masse photoshop tutorials, lær deg photoshop basics og prøv deg fram! Husk berre på å unngå overdreven bruk av filters og layerstyles... Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Synes det ser ut som et greit utgangspunkt. En liten anelse grid kunne gjort den til en middels bra logo. Ihvertfall sammen med en side som passer! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Uenig i svaret til toolshed. /me synest teksten kom for dårlig fram - teksten skal framhevast og vere synlig - ikkje nødvendigvis berre vere fancy! Litt grått og tørt, samt en "3d sphere" som snytt ut av en tutorial. Øvelse gjør mester Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 NEI, NEI OG ATTER NEI! Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 hehe.. tutorials, tutorials og tutorials.. som arve87 sa.. "Øvelse gjør mester".. spoono og robouk f.eks. er fine steder å starte.. ta en titt på sidene til noen av deres "affiliates" og lign.. masse bra tutorialer.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 /me kjeder meg i dag. (check out the filesize... ) Lenke til kommentar
PT Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 (endret) (check out the filesize... ) Bra forslag Tviler på at jeg og min måned med ps-erfaring skal utfordre det der Endret 29. desember 2003 av PT Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Tviler på at jeg og min måned med ps-erfaring skal utfordre det der Skader _aldri_ å prøve... Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Ikke kjekt å kjede seg ... Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Vinneren: Ps: Med TIMES med drop shadow blending options, grid OG Lightning effects!! Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Vinneren: Ps: Med TIMES med drop shadow blending options, grid OG Lightning effects!! Noen som er trøtte ikveld? Lenke til kommentar
huf Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Vinneren: Ps: Med TIMES med drop shadow blending options, grid OG Lightning effects!! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Vinneren: Ps: Med TIMES med drop shadow blending options, grid OG Lightning effects!! Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Artic eller Arctic? Gamblet på at du mente arctic (snø og sånn).. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 (endret) Artic eller Arctic? Gamblet på at du mente arctic (snø og sånn).. Det der er ikke funnet på google? EDIT: Jo, ganske riktig. Et utsnitt av dette bildet. Du hadde ikke tilfeldigvis tillatelse til å bruke bildet hadde du vel? BUSTED! Endret 30. desember 2003 av Dunestar Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 (endret) Artic eller Arctic? Gamblet på at du mente arctic (snø og sånn).. Det der er ikke funnet på google? EDIT: Jo, ganske riktig. Et utsnitt av dette bildet. Du hadde ikke tilfeldigvis tillatelse til å bruke bildet hadde du vel? BUSTED! Busted my ass,, har vel ikke brukt eller forandret noe som helst på meningen eller inntrykket en finner i det bildet jeg,, Tatt og klipt og limt,, men ellers kan en ikke sammenligne.... Endret 30. desember 2003 av stian_molvik Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Artic eller Arctic? Gamblet på at du mente arctic (snø og sånn).. Det der er ikke funnet på google? EDIT: Jo, ganske riktig. Et utsnitt av dette bildet. Du hadde ikke tilfeldigvis tillatelse til å bruke bildet hadde du vel? BUSTED! Busted my ass,, har vel ikke brukt eller forandret noe som helst på meningen eller inntrykket en finner i det bildet jeg,, Tatt og klipt og limt,, men ellers kan en ikke sammenligne.... Ehhmmm, poenget er - du er tatt - du er ut. Vil jeg tro. Hva synes trådstarter? Synes et bilde passer dårlig som en logo anyways ... Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 (endret) Joda,, finfint d.. Hvis d hadde vert til noe kommersielt eller store greier, er jeg enig i at copyright er på sin plass, men for en ussel hjemmeside?,, *tviler* Endret 30. desember 2003 av stian_molvik Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Joda,, finfint d..Hvis d hadde vert til noe kommersielt eller store greier, er jeg enig i at copyright er på sin plass, men for en ussel hjemmeside?,, *tviler* Ser poenget ditt, men copyright er copyright.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå