AMPFILER Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 jeg har fått meg ett uv lys 120 cm som jeg har skrudd fast i taket. er dette farlig for meg? Lenke til kommentar
AMPFILER Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2003 ingen som veit? hva er skadene man kan få a? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 tja, er det ikke overdrevent UV lys som er grunnen til all hudkreften hos folk som soler seg for mye? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Kanke væra farlig det vel?? Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 (endret) -slettet- (Hvorfor kan jeg ikke slette innleggene min lenger? ) Endret 29. desember 2003 av Spaz Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 lurer jeg oxo på, spaz og jo, hudkreft = dødsfarlig (i den litterære meningen, du dør av det) for mye UV stråling -> du får hudkreft...kanskje det er noe spesiellt med sola's UV lys i forhold til vanlig, men jeg ville aldri tatt kjangsen (folk får jo hudkreft av for mye solarium også...) Lenke til kommentar
PT Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 UV-lys i taket er vel ikke spesielt tøft uansett, så jeg ville ikke tatt sjangsen... Lenke til kommentar
AMPFILER Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2003 det er fett hvis dama di har på seg vite klær. og svart tanga Lenke til kommentar
PT Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 det er fett hvis dama di har på seg vite klær. og svart tanga Neh... Da eier du ikke noe særlig med respekt for damer altså... Hvis dama di vil vise deg tangaen, så viser hun deg tangaen... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Viss eg ikke tar helt feil så er nok et uv-lys alt for svakt til å ha noen betydelig påvirkning... men eg er ingen ekspert på dette.... Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Alt UV lys er ikke det samme. Det som kalles UV dekker et meget stort spektrum, og det er stor forskjell fra ene enden av dette spektrumet til den andre. Blacklight er "langbølget UV", bare såvidt utenfor det synlige spektrum. Det er overhodet ikke farlig. Kortbølget UV kan være meget farlig, det grenser opp mot røntgenstråler. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Blacklight er "langbølget UV", bare såvidt utenfor det synlige spektrum. Det er overhodet ikke farlig. Vell...Det er rart at plastikk og andre ting blir sprø og ødlagt av den typen UV lys da Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Blacklight er "langbølget UV", bare såvidt utenfor det synlige spektrum. Det er overhodet ikke farlig. Vell...Det er rart at plastikk og andre ting blir sprø og ødlagt av den typen UV lys da Flaks at ikke huden er av plastikk, eller hva? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Blacklight er "langbølget UV", bare såvidt utenfor det synlige spektrum. Det er overhodet ikke farlig. Vell...Det er rart at plastikk og andre ting blir sprø og ødlagt av den typen UV lys da Flaks at ikke huden er av plastikk, eller hva? nice one. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå