KANE2009 Skrevet 16. mars 2020 Del Skrevet 16. mars 2020 Comma Chameleon skrev (1 time siden): Enig. Og kanskje det som er lettest å gjennomføre. Lettest kanskje, men ikke mest rettferdig nei. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 16. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2020 (endret) Enig, Kane. Synes ikke neste sesong bør starte før denne er avsluttet på en eller annen måte. Skulle sesongen bli stående som den er nå med opprykk, nedrykk osv vil det bli årevis med søksmål og rettssaker. Troverdigheten til ligaen vil bli skadet i lang, lang tid. Interessant om de kommer frem til noe på videokonferansen til UEFA i morgen når det gjelder CL og EL. Det har vært rykter og prat om å gjøre det om til et slags minisluttspill i hver turnering for å få det avgjort. Det må nok uansett komprimeres veldig, siden det blir knapt med tid til å gjennomføre. – Endret 16. mars 2020 av Snikpellik Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 16. mars 2020 Del Skrevet 16. mars 2020 Det er klart, det er ikke noen drømmesituasjon for noen dette her. Det finnes vel ikke akkurat noen "contingency" plan for dette, men for at det skal være i nærheten av rettferdig finner jeg egentlig bare 2 mulige løsninger: 1. Vent til man kan spille ferdig sesongen (mest rettferdig og ideelt) 2. Gi Liverpool tittelen, spill en eller annen playoff for CL og nedrykksplassene bak lukkede dører. Nr 2 der synes jeg det er vanskelig å rettferdiggjøre. Hvor skal "cut off" gå for hvem som skal spille om nedrykk/CL for eksempel? Vi har jo også 0 peiling på når COVID19 krisen er over, men vi snakker sannsynligvis om et sted mellom høsten 2020 og våren 2021 (kanskje til og med sommeren 2020). Da synes jeg kanskje man bør planlegge for det verste så man ikke er etterskudd hele tiden og må endre planer konstant. Isåfall tror jeg det beste er å sette PL 19/20 på vent "indefinitely" med plan om at den skal spilles ferdig så fort det er helsemessig forsvarlig, siden det sannsyligvis ikke blir noen full 20/21 sesong (ting kan selvfølgelig endre seg her, plutselig er en vaksine klar eller lignende). Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 16. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2020 Gode poenger, jeg er enig i at Liverpool bør gis tittelen (ughhh). Ekstremt vanskelig å avgjøre hva som skal skje, og jo lenger tid det tar før krisen er over, jo vanskeligere er det med rettferdighet. Tilstanden til klubbene, spillerne, økonomi, kontrakter, alt kan være helt snudd på hodet og annerledes jo lenger tid det går før man kan få spilt ferdig. Det er kanskje det beste argumentet for å "voide" sesongen. Man snakker ofte om fotball "før og etter krigen". Nå kommer vi til å snakke om fotball "før og etter pandemien". Kanskje noen lag kommer mye bedre ut av dette, kanskje lag som ligger i toppen nå vil slite voldsomt etter dette... skremmende, fascinerende og kanskje verst av alt - ingen aner noe om hva som vil skje. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 17. mars 2020 Del Skrevet 17. mars 2020 (endret) KANE2009 skrev (2 timer siden): Lettest kanskje, men ikke mest rettferdig nei. Hva mener du? Å spille ferdig sesongen er jo rettferdig. Tror kanskje du misforsto innlegget. Om man ser videoen det ble linket til så er det klart at man mener å fortsette ligaen til høsten er det rettferdige. Endret 17. mars 2020 av Comma Chameleon Lenke til kommentar
barezell Skrevet 17. mars 2020 Del Skrevet 17. mars 2020 Jeg går balls deep på voided season og bannen til city står. Er jo eneste sjansen til å se Arsenal i CL neste år! Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 17. mars 2020 Del Skrevet 17. mars 2020 Comma Chameleon skrev (1 time siden): Hva mener du? Å spille ferdig sesongen er jo rettferdig. Tror kanskje du misforsto innlegget. Om man ser videoen det ble linket til så er det klart at man mener å fortsette ligaen til høsten er det rettferdige. Da beklager jeg. Gikk ikke inn på videoen, bare så "tittelen" og leste deres kommentarer Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 17. mars 2020 Del Skrevet 17. mars 2020 KANE2009 skrev (3 minutter siden): Da beklager jeg. Gikk ikke inn på videoen, bare så "tittelen" og leste deres kommentarer Gjorde det samme først ? Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 17. mars 2020 Del Skrevet 17. mars 2020 Lett å misforstå. Får vel nesten se denne videoen nå ? 1 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 17. mars 2020 Del Skrevet 17. mars 2020 13 hours ago, Ale-Fawk said: Fint å tenke på 20-18 i disse tider. ? 1 Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 17. mars 2020 Del Skrevet 17. mars 2020 Hva tjener man på å volde sesongen eller la det stå som det er? Da risikerer man at to sesonger ikke blir ordentlig fullført, spill ferdig så er det i det minste kun en sesong som blir påvirket av dette. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 17. mars 2020 Del Skrevet 17. mars 2020 En snau mnd ekstra, tror de på julenissen der borte? Lenke til kommentar
barezell Skrevet 17. mars 2020 Del Skrevet 17. mars 2020 Stemmer vel med holdninga til Borisen det Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 17. mars 2020 Del Skrevet 17. mars 2020 (endret) Bekreftet: Fotball-EM utsatt til neste år https://twitter.com/nff_info/status/1239888676517273601?s=20 Endret 17. mars 2020 av .AN.XVIII.IV:. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 17. mars 2020 Del Skrevet 17. mars 2020 Du må fjerne alt etter det første lange tallet på tweetene når du legger de ut her. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 17. mars 2020 Del Skrevet 17. mars 2020 Det var riktig å flytte, Serbia kampen bør flyttes til våren 2021 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 17. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2020 Riktig avgjørelse. Glad de ikke prøvde å gå for en alternativ versjon av EM eller noe lignende. Noe å se frem til nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. mars 2020 Del Skrevet 17. mars 2020 Pl har møte på torsdag angående sesongen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå