Snikpellik Skrevet 11. november 2020 Forfatter Del Skrevet 11. november 2020 Bytta til pause på grunn av Covid-19. Thats a first! 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 12. november 2020 Del Skrevet 12. november 2020 Tragisk. Helt ufattelig at de ikke ser tegningen snart, fotballen kan vente! 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. november 2020 Del Skrevet 12. november 2020 Snikpellik skrev (16 timer siden): Bytta til pause på grunn av Covid-19. Thats a first! Så vanvittig uforsvarlig! Han er testet, men han får starte selv uten svar på prøven? Her fortjener både lag og spiller utestengelse imo. 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 12. november 2020 Forfatter Del Skrevet 12. november 2020 (endret) MartinF skrev (25 minutter siden): Så vanvittig uforsvarlig! Han er testet, men han får starte selv uten svar på prøven? Her fortjener både lag og spiller utestengelse imo. Dette er vanlig praksis for alle lag som ikke bruker hurtigtester, de må bare vente på svar. Han testet negativt mandag, men i går positivt og svaret kom ikke før pausen i kampen. Endret 12. november 2020 av Snikpellik Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. november 2020 Del Skrevet 12. november 2020 Når jeg ble testet fikk jeg beskjed om at jeg nå var i karantene til testresultatet kom. Hvorfor skal det være annerledes for profesjonelle fotballspillere? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 12. november 2020 Del Skrevet 12. november 2020 MartinF skrev (9 minutter siden): Når jeg ble testet fikk jeg beskjed om at jeg nå var i karantene til testresultatet kom. Hvorfor skal det være annerledes for profesjonelle fotballspillere? 1. Andre land og regler kan være en sak. 2. At film/fotball/musikk-stjerner, rike og politikere får spesialbehandling er helt standard. Det er teit og burde ikke være slik, men det er jo derfor det er annerledes for de. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 12. november 2020 Forfatter Del Skrevet 12. november 2020 (endret) MartinF skrev (26 minutter siden): Når jeg ble testet fikk jeg beskjed om at jeg nå var i karantene til testresultatet kom. Hvorfor skal det være annerledes for profesjonelle fotballspillere? Profesjonell idrett har unntak fra/eller andre regler så lenge de opererer innenfor et strengt smittevern- og testregime som er godkjent av myndighetene, og som kameleonen sier er det også forskjellige regler fra land til land. Når det gjelder landslag må de følge UEFAs regler, som fordrer at de lokale myndighetene har godkjent det. I Norge har myndighetene godkjent UEFAs opplegg. Det ville ikke vært mulig å gjennomføre for eksempel Premier League dersom man hadde hatt karantene før testresultat foreligger. Dessuten bruker de hurtigtester, så det er heller ikke noe tema. I min jobb for eksempel blir jeg testet annenhver dag med hurtigtest. Da kommer svaret i løpet av 15 minutter, og det er ingen testkarantene siden vi er underlagt helt spesielle, svært strenge regler. Men vi er i praksis omtrent i karantene 24/7 over en periode på flere måneder på grunn av reglene, slik også fotballspillerne er (skal være). Det blir mye pinne i nesa foråsidetsånn. Endret 12. november 2020 av Snikpellik 1 Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 12. november 2020 Del Skrevet 12. november 2020 MartinF skrev (3 timer siden): Så vanvittig uforsvarlig! Han er testet, men han får starte selv uten svar på prøven? Her fortjener både lag og spiller utestengelse imo. Tragisk.. bør bli bøter og det du nevner. UEFA burde fått bøter for at de tvinger igjennom disse kampene, helt latterlig! Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 12. november 2020 Del Skrevet 12. november 2020 Alle landskamper burde bli stoppet NÅ. Det er helt ubegripelig at det spilles meningsløse privatlandskamper når smitten brer seg rundt omkring i Europa og ellers i verden. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 12. november 2020 Forfatter Del Skrevet 12. november 2020 Helt enig, de burde stoppe Nations League også. Er stor fan av landslagsfotball, men dette er for dumt og uansvarlig. Det setter spillerne, støtteapparat og familiene deres i unødvendig fare. Sykehusene nærmer seg helt fulle i mange land i Europa og i går var det rekordhøyt antall dødsfall i verden, med over 10.000 på et døgn. Mesteparten i Europa. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 13. november 2020 Del Skrevet 13. november 2020 Ser ikkje vekk fra det kan gå mot pause igjen. Blir ei mager jul i såfall Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. november 2020 Del Skrevet 13. november 2020 (endret) Blir nok flere Endret 13. november 2020 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 13. november 2020 Forfatter Del Skrevet 13. november 2020 Slettet-D7I5Gr2 skrev (2 timer siden): Blir nok flere Jepp! NORSK LANDSLAGSSPILLER HAR TESTET POSITIVT PÅ CORONAVIRUSET En landslagsspiller har testet positivt på coronaviruset. Det melder Norges Fotballforbund i en pressemelding. https://www.vg.no/sport/fotball/i/9OElkE/norsk-landslagsspiller-har-testet-positivt-paa-coronaviruset Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 13. november 2020 Forfatter Del Skrevet 13. november 2020 Smitte i Brasil-troppen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. november 2020 Del Skrevet 13. november 2020 Blir det 5-er fotball neste runde mon tro? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 13. november 2020 Forfatter Del Skrevet 13. november 2020 (endret) Det er Omar Elabdellaoui som er smittet ifølge NRK. Da er det bare å ønske kapteinen god bedring, og håpe at ikke flere er smittet! NFF bekrefter: Elabdellaoui testet positivt for korona https://www.nrk.no/sport/nff-bekrefter_-landslagsspiller-testet-positivt-1.15242921 EDIT: Endret 13. november 2020 av Snikpellik Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 13. november 2020 Forfatter Del Skrevet 13. november 2020 (endret) Det renner på! Irlands Alan Browne er smittet, og han spilte 90 minutter mot England i går kveld med koronaviruset. Det smerter meg å si det, fotballnarkoman som jeg er: men nå synes jeg det heller mot at fotballen i Europa bør ta seg en pause igjen. Dessverre. Endret 13. november 2020 av Snikpellik Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 13. november 2020 Del Skrevet 13. november 2020 Har vel ikkje lag å stille lenger med karantene osv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå