mphones Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 (endret) Bestilte E700 nå, burde jeg glede meg?? Endret 29. desember 2003 av mphones Lenke til kommentar
Errae Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 ja,- var en som ikke hentet pakka ja Lenke til kommentar
mphones Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2003 hva gjør man da a? det er jo 150,- rett ut av vinduet! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Forskuddsbetaling er grei og billigaste way to do it i dag.... Lenke til kommentar
mphones Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2003 ok, men hvis man har blitt enig med den personen som skal kjøpe varen at han/hun skal sette inn 150kr på på min konto før jeg sender vare, er det et godt tegn?? Lenke til kommentar
yoyoyo12345678 Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Det er jo mange måter å utføre en god handel over internett: 1. Har du en god dialog med kunden blir det sjelden noe problem. Det er lurt å en samtale per telefon og i tillegg få kjøper til å sende en e-post hvor vedkommende bekrefter sitt kjøp slik at man har noe, rent juridisk, å slå i bordet med. 2. Postoppkrav er det vanligste men se på andre måter å sende varen. 2.1 Jeg vil anbefale forskuddsbetaling for selger, selv om det er vanskeligere å få kjøper med på dette, fordi han også er redd for å bli lurt. 3. En greit mulighet er å få alle personalia fra kjøper for så å sende ham pakken i posten med en giro. Dette blir svært billig og man har mulighet til å sende inkasso hvis det blir aktuelt (tror jeg). Kjøperen slipper da også å sitte med skjegget i postkassen hvsi produktet har mangler. Men så lenge man oppfatter kjøper/selger som seriøs skal det ikke være noe problem å handle over internett. Bare ikke vær naiv! Lenke til kommentar
mphones Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2003 Tusen takk for tipsene! setter stor pris på det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå