AfterGlow Skrevet 10. mars 2020 Del Skrevet 10. mars 2020 Warzone er omsider offisielt kunngjort. Slik er den nye Battle Royale-modusen til Call of Duty: Modern Warfare Lenke til kommentar
Bjoolz Skrevet 10. mars 2020 Del Skrevet 10. mars 2020 Er det ikke 20:00 norsk tid? Litt mer kveld enn ettermiddag. Lenke til kommentar
Gråhåra Skrevet 10. mars 2020 Del Skrevet 10. mars 2020 Kl 16.Gikk litt fort i svingene her Lenke til kommentar
barezell Skrevet 10. mars 2020 Del Skrevet 10. mars 2020 Er 20:00 for de som ikke har MW. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 10. mars 2020 Del Skrevet 10. mars 2020 Fantastisk, vi som eiger spillet får ikkje laste ner Warzone uten å laste ner heile spillet. Sjeldent eg ser utviklere straffe folk som har betalt for spillet, men activision er ein annen rase. Free version: 80 gb Paid Version: 183 gb Så da blir det nok å stå over dette, da eg har ingen intensjon om å slette hverken Doom eller Diabotical til fordel for Warzone. Lenke til kommentar
Daysleeper Skrevet 10. mars 2020 Del Skrevet 10. mars 2020 3 hours ago, Noiz said: Fantastisk, vi som eiger spillet får ikkje laste ner Warzone uten å laste ner heile spillet. Sjeldent eg ser utviklere straffe folk som har betalt for spillet, men activision er ein annen rase. Free version: 80 gb Paid Version: 183 gb Så da blir det nok å stå over dette, da eg har ingen intensjon om å slette hverken Doom eller Diabotical til fordel for Warzone. Dette stemmer desverre for Battle.net På konsoll har folket mulighet for å ikke ha SP, CP og MP DLC installert selv om de har fullversjonen. Der (konsoll) kan DLC fjernes og lastes ned igjen om/når det ønskes, f.eks kan Tittel og MP være installert uten CP og SP om kun MP og WZ er av interesse. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 10. mars 2020 Del Skrevet 10. mars 2020 Artig spill da, det skal sies. Virker som lobbyene sliter litt. Likte veldig godt 1v1 greia når man dør. Lenke til kommentar
Printerstøv Skrevet 11. mars 2020 Del Skrevet 11. mars 2020 Hva gjør jeg når jeg får "directx encountered an unrecoverable error" da? Aldri spilt cod før og skulle teste dette nye vidunderet i går. Men det krasjer jo før jeg kommer på hovedmenyen.. Maser om at jeg må oppdatere grafikk driveren hver forbanna gang jeg starter, men den er jo av nyeste sort.. Win10 er oppdatert.. Prøvd å googla men blir ikke helt klok. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. mars 2020 Del Skrevet 11. mars 2020 (endret) Modern Warfare er fortsatt ett teknisk ustabilt helvete her, men fikk noen runder i går og jeg er så langt positivt til dette. Noen stilige vrier de har lagt inn Blir nok enda mer morro når jeg får satt meg ned med noen bekjente, om vi får spillet til å kjøre stabilt på alle maskinene selvsagt. Jeg fatter dog ikke hvordan folk kan si at dette spillet er veldig pent, det er blurry som faen og reshade er ett must for min del. Ganske elendig AA-teknikk i dette spillet her tydeligvis. Spillet fungerte dønn stabilt uken etter det ble lansert her, men eliminerte det fra SSD ettersom det var helt elendig. Nå er det bingo med kræsj til desktop uten noen feilmelding. Har prøvd å sette applikasjonprioritet til normal, noe som ble anbefalt. Får lese meg opp litt mer i dag og se om det er noen lure triks for å få dette dritet her til å kjøre. Endret 11. mars 2020 av Mala Lenke til kommentar
barezell Skrevet 11. mars 2020 Del Skrevet 11. mars 2020 Kan ikke si noe om det vanlige spillet, men BR mapet er ikke spesielt pent grafikken imponerer ikke akkurat. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 11. mars 2020 Del Skrevet 11. mars 2020 Gulag 1v1 er det eneste som virker kult med spillet, får prøve å få blizzard til å slette spillet fra kontoen min, kanskje eg kan laste ner gratis versjonen da. Har uansett ingen intensjon om å gå tilbake til vanlig MW. Lenke til kommentar
Fluelugg Skrevet 28. februar 2023 Del Skrevet 28. februar 2023 Hvorfor må jeg nå betale for warzone2?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå