8pelota Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Hvordan skal jeg fjerne Trojan Horse??? Jeg har fått 2 mail av noen der emne er: A Trojan Horse is on your PC!!1 Skal jeg åpne dem? Eller får jeg virus av det? Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 er nok et virus som kommer når du åpner mail'en... ellers så fjerner anti virus de fleste trojanere.. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 De mailene kan du bare glemme. De er kamuflerte virus, som vil ha deg til å innstallere en "trojaner-fjerner". Hvis du nå i tillegg vil vite om du kanskje har et annet virus, så gå på http://housecall.trendmicro.com/ og søk igjennom pc'en din. Men de mailene er bare tull Lenke til kommentar
8pelota Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2003 oki det var bra at jeg ikke har åpna mailene da! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Wow, er trojan horse kommet ut som "Annet hardware" ? Lenke til kommentar
lceger Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Det finnes og gode programmer laget mer spesifikt for å fjerne trojanere, bl.a The Cleaner fra http://www.moosoft.com Lenke til kommentar
8pelota Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2003 Funker dette programmet bra? Lenke til kommentar
8pelota Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2003 Er det et bra programm som man kan finne alt av virus på dataen min? Lenke til kommentar
lceger Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 det er ett program som er laget kun for å detektere og fjerne trojanere, siden vanlig virus killere ikke alltid gjør en god nok jobb der. Lenke til kommentar
adawen Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Feilpost. Flyttes. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Funker dette programmet bra? Jepp det er et bra program. Skaff deg Norton IS i tillegg så har du alt du trenger..(ang. virus og trojanere). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå