Empress Skrevet 9. mars 2020 Del Skrevet 9. mars 2020 Heisann igjen, jeg tenker litt på konventerte til kristendommen, jeg la ut samme bilde og sånt på en kristensforum i utlandet, men jeg ble bannet på grunn av det, håper på litt mer støtte her da, hvordan var det for dere å gå over til kristendommen og har dere noen råd? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+234981 Skrevet 9. mars 2020 Del Skrevet 9. mars 2020 (endret) Ikke gjør det. Endret 9. mars 2020 av Slettet+234981 Lenke til kommentar
Empress Skrevet 9. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2020 Gadden skrev (14 minutter siden): Ikke gjør det. Okei, jeg får la være da 1 Lenke til kommentar
IHS Skrevet 9. mars 2020 Del Skrevet 9. mars 2020 37 minutes ago, Empress said: Heisann igjen, jeg tenker litt på konventerte til kristendommen, jeg la ut samme bilde og sånt på en kristensforum i utlandet, men jeg ble bannet på grunn av det, håper på litt mer støtte her da, hvordan var det for dere å gå over til kristendommen og har dere noen råd? 1. Innen religion betyr konvertere å gå over til en annen religion eller konfesjon. Hva tror du nå ? 2. Vil du i kloster ? Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 10. mars 2020 Del Skrevet 10. mars 2020 Er det en spesiell grunn til at du vil bli kristen? Lenke til kommentar
Empress Skrevet 16. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2020 Taurean skrev (På 10.3.2020 den 23.08): Er det en spesiell grunn til at du vil bli kristen? Neida, jeg bare tullet! Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 21. august 2020 Del Skrevet 21. august 2020 Empress skrev (På 17.6.2020 den 1.21): Neida, jeg bare tullet! Tror ikke det. Du hørtes veldig engasjert ut. Vel vel, hvis du ikke vil gå over til kristendommen, er det supert! Ateisme kan være det beste av og til. I stedet for å finne hjelp i Gud, kan man spørre seg selv om hjelp, eller andre. Lenke til kommentar
Empress Skrevet 24. august 2020 Forfatter Del Skrevet 24. august 2020 Blåbanan skrev (På 21.8.2020 den 19.14): Tror ikke det. Du hørtes veldig engasjert ut. Vel vel, hvis du ikke vil gå over til kristendommen, er det supert! Ateisme kan være det beste av og til. I stedet for å finne hjelp i Gud, kan man spørre seg selv om hjelp, eller andre. Hehe, vi får se da hva jeg bestemmer meg for, takker virkelig så mye for hjelpen og støtten Lenke til kommentar
ikkesidet Skrevet 26. desember 2020 Del Skrevet 26. desember 2020 Empress skrev (På 17.6.2020 den 1.21): Neida, jeg bare tullet! hvis du ikke tror på helvete velkommen til Jehovas vitner hvis du tror på helvete velger du annen trossamfunn som tror på helvete Lenke til kommentar
Empress Skrevet 7. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2021 ikkesidet skrev (På 26.12.2020 den 18.00): hvis du ikke tror på helvete velkommen til Jehovas vitner hvis du tror på helvete velger du annen trossamfunn som tror på helvete Jeg har lest litt på siden deres, det var en som ringte meg en tid tilbake, men jeg bare la på, angrer litt da, hadde besøk av de en gang også noen år tilbake, har egentlig litt lyst til å tilhøre noe da Lenke til kommentar
Empress Skrevet 9. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2021 aomt skrev (På 7.1.2021 den 14.42): Gå for kristuism heller Nja, hvorfor ikke Lenke til kommentar
medlem-560559 Skrevet 15. mai 2021 Del Skrevet 15. mai 2021 Empress skrev (På 9.3.2020 den 20.02): Heisann igjen, jeg tenker litt på konventerte til kristendommen, jeg la ut samme bilde og sånt på en kristensforum i utlandet, men jeg ble bannet på grunn av det, håper på litt mer støtte her da, hvordan var det for dere å gå over til kristendommen og har dere noen råd? Hvis du bryr deg om sannhet og ikke vil til helvete så burde den passe for alle. Hvis du liker å juges til og vil til helvete, så passer den ikke for deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå