vetle- Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Legg inn de nyeste nvidia driverene. Prøv å skift mellom PAL Versonen å NTSC eller hva d heter Skift kanal Prøv andre kabler Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 30. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2003 Nå prøvde jeg med den gamle kabelen min, den som alltid har funket... uten resultat Skal oppdatere drivere nå selv om jeg gjorde det for kort tid siden. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Nå prøvde jeg med den gamle kabelen min, den som alltid har funket... uten resultat Skal oppdatere drivere nå selv om jeg gjorde det for kort tid siden. Funka det med den gamle kabelen etter siste oppdatering?' Et eller annet sted i skjerminnstillinger - avansert er det vanligvis et valg om å gi s-video eller composite på TV-out. Lenke til kommentar
bjarne88 Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 bytt fra s-video til composite på skjermkort innstillingene(selv om du bruker s-video) Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 30. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2003 bytt fra s-video til composite på skjermkort innstillingene(selv om du bruker s-video) Hvor gjør man det? Skriten på tven blir liten og nesten uleselig. Derfor er det ikke så lett og finne. Oppdatering av drivere funka ikke.. Og angående bytt mellom PAL og NTSC, det er jo masse valg der.. innenfor PAL og NTSC, kan noen komme med litt mer presist svar angående det? Lenke til kommentar
flydman Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Prøv et program som heter TVTOOL fungerer utmerket på Nvidia kort Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 31. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2003 Prøv et program som heter TVTOOL fungerer utmerket på Nvidia kort Vel, jeg fikk bilde på tven men fortsatt ikke farger Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 31. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2003 (endret) JA!!!!! (sry mod) Composite funka, jeg brukte clone så fikk jeg se hva det stod Tuuuusen takk alle sammen EDIT: Funka også med scarten Endret 31. desember 2003 av Garbion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå