bokperm Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Hei! Jeg har en Apacer 3200 512MB brikke, og lurer på hvilken klokkefrekvens denne faktisk tåler, og hvordan jeg får sjekket temperaturen (evntuelt hvor mye den tåler) og slike ting. Takk, takk! Lenke til kommentar
Gef Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 (endret) Det er bare å starte med å klokke brikka, så finner du ut hvor mange MHz den tåler, tempen sjekker du ved å kjøpe ekstern temp måler, så fester du en sensor på ramen Endret 30. desember 2003 av Gef Lenke til kommentar
bokperm Skrevet 30. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2003 Men ryker ikke brikka hvis jeg klokker den for mye da? (poff! )Og jeg vet heller ikke noe om hvilken temperatur den tåler... Men takk for svar! Lenke til kommentar
KarateK1d Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 nei, brikka ryker ikke, men maskina vil ikke starte og du må resette biosen. Tror ikke du klarer å ødelggge brikken med mindre du setter volten for høyt. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Kommer an på timings også.... Lenke til kommentar
bokperm Skrevet 30. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2003 Takk for alle svar! Skal eksprimentere litt med saker og ting snart. Men først må jeg bare vente på stipend og da kan jeg kjøpe meg kjøleribber og sensore® og litt annnet stash. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå