AmaZe Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 (endret) Heisann. fikk min sx1 i dag Hørte litt på ringetoner, fikla litt la over filer osv. og nå lager ikke høytaleren noe lyd ikke tastelyd, ikke ringetone og heller ikke når jeg snakker. Når jeg kobler til headsettet kommer det lyd i headsettet. btw. det er et rart tegn øverst på skjermer - î - :.....: nesten slik ser ut som en bitteliten seg elelr noe med en pil rett opp, sånn som på tegningen min lett etter tegnet i manualen.. finner ingenting har prøvd å gjennopprette fabrikkinnstillingene. men da spør den om sikkerhets kode .. hva er det? Endret 29. desember 2003 av AmaZe Lenke til kommentar
Errae Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 det tegnet betyr at du har noen meldinger i utboksen din Lenke til kommentar
AmaZe Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2003 (endret) okei var nok ikke det som rev lyden i fra meg da fikk gjennopretta mobilen nå.. lyden fortsatt borte. kan det være høytaleren som er defekt? den funka når jeg tok den ut i dag tidlig Endret 29. desember 2003 av AmaZe Lenke til kommentar
Errae Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 (endret) kan være høyttaleren )= stikk innom ett verksted viss du ikke får det til å fungere Endret 29. desember 2003 av Errae Lenke til kommentar
AmaZe Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2003 dumt spm men: lydløs er ikke aktivert ??? nei har testa alle profilene Lenke til kommentar
molna Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Hold stjernetasten nede noen sekunder eller sjekk hvilken profil som er valgt. Lenke til kommentar
AmaZe Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2003 (endret) nå er det generell btw: stjernetast bytter mellom lydløs og den du har fra før men usansett om du har lydløs eller ikke så skal jo det komme lyd når noen ringer til deg Endret 29. desember 2003 av AmaZe Lenke til kommentar
AmaZe Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2003 kan være høyttaleren )= stikk innom ett verksted viss du ikke får det til å fungere bestilte på hwb.no .. skal jeg levere den på hwb.no? tar sikkert laaaaang tid Lenke til kommentar
Errae Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 neida,- du har no kvittering så bare stikk innom en butikk... hvor bor du da ? Lenke til kommentar
AmaZe Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2003 (endret) det står noe om høyttaler og håndsett,.. hver gang jeg ringer til meg selv står det "aktiver høyttaler" som jeg gjør. men det hjelper ikke det er standard til meg at den tror jeg vil ha lyden i ørepluggene, men de er ikke koblet til engang håndsett= handsfree Endret 29. desember 2003 av AmaZe Lenke til kommentar
AmaZe Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2003 neida,- du har no kvittering så bare stikk innom en butikk... hvor bor du da ? trondheim. langt unna stokke der hwb holder til Lenke til kommentar
Errae Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 de har verksted i trondheim Lenke til kommentar
AmaZe Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2003 de har verksted i trondheim wow .. bra takker og bukker til deg. men hvor? Lenke til kommentar
Errae Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 stikk en tur innom Commit Trondheim Sluppenveien 11 Bygg 10 7037 Trondheim de vet hvor verkstedet er (= ( gjor vertfall det sist gang jeg ringte de ) Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 off topic.... Åssen sletter jeg sanger som jeg har lagret på telefonminne? Lenke til kommentar
AmaZe Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2003 gå inn på filbehandler , "merk/fjern mrk." så "fil"--> "slett" Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Noen spm, kan jeg ha vibrering når jeg får mld, når jeg har profil lydløs? og hvis det ikke går, finnes det en annen måte å fikse dette på? For å sende ting til mobil, så bare kopier jeg dem og limer dem inn i mmc mappen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå