Robanjo Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Heisann! Jeg linker hos en kamerat, og så skulle jeg åpne task manager, så bare lukker den seg med en gang! Samme skjer med regedit. Har dere noen smarte forslag der ute? Takk på forhånd! Lenke til kommentar
DevN Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 (endret) I sikkerhetsmodus også? EDIT: Er mulig jeg misforsto litt, for skjønte ikke helt hva du mente med "linker hos en kamerat". Endret 29. desember 2003 av zalo Lenke til kommentar
lceger Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 vet det er enkelte virus som oppfører seg slik, har du prøvd en online virus scanner? har gode erfaringer med Trend sin online scanning fra Trend Lenke til kommentar
Robanjo Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2003 jeg fikk åpna Task Manager i Safe Mode, men jeg vil jo ha den i vanlig mode også!!! Dritt også "jeg linker med en kamerat på LAN, så åpna jeg en fil, (det er ikke sikkert at det var det som var årsaken)" Lenke til kommentar
DevN Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 jeg fikk åpna Task Manager i Safe Mode, men jeg vil jo ha den i vanlig mode også!!! Dritt også "jeg linker med en kamerat på LAN, så åpna jeg en fil, (det er ikke sikkert at det var det som var årsaken)" Har du mulighet for å bruke System Restore til et tidligere tidspunkt hvor det virket? Lenke til kommentar
Robanjo Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2003 lceger: Nydelig! Det funka. Meget tusen takk!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå