Mindless^ Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Jeg har nå tenkt å kjøpe meg et Plantronics headset. Problemet er hvilket jeg skal velge. Jeg hadde tenkt meg dette eller dette. DSP-500 har et godt innebygget lydkort som ikke .Audio 90 har. Lydkortet jeg har i pcn nå er et Realtek AC97 Audio som er integrert på hovedkortet mitt MSI KTV4-L. Er dette lydkortet såpass godt at jeg ikke merker store forskjellen hvis jeg velger .Audio 90 ovenfor DSP-500? Lenke til kommentar
Mindless^ Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 Trenger svar!! Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 kjøp det nye zalman surround headsettet, husker ikke hva det heter men. det er ihverfall laget av zalman. det skulle vist nok være ganske så bra. Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Har ikke hørt noe negativt om DSP-500...bortsett i fra prisen da Lenke til kommentar
Mindless^ Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 kjøp det nye zalman surround headsettet, husker ikke hva det heter men. det er ihverfall laget av zalman. det skulle vist nok være ganske så bra. Det mangler mic så jeg tror neppe det, skal kjøpe .Audio 90 om et par dager! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå