Comma Chameleon Skrevet 8. mars 2020 Del Skrevet 8. mars 2020 .AN.XVIII.IV:. skrev (Akkurat nå): Takk United! Liverpool har ingenting med dette å gjøre. Null og niks. Kun United som gjelder her nå! 2 Lenke til kommentar
blured Skrevet 8. mars 2020 Del Skrevet 8. mars 2020 Fy faen så digg avslutning!!! Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 8. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2020 Hattrick over City ? Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 8. mars 2020 Del Skrevet 8. mars 2020 10 minutes ago, .AN.XVIII.IV:. said: Takk United! For hva da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. mars 2020 Del Skrevet 8. mars 2020 oOF skrev (1 time siden): Man City skuffer igjen. Topp! Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 8. mars 2020 Del Skrevet 8. mars 2020 Liquidkey skrev (2 minutter siden): For hva da? For å få meg føle tryggere på at Hendo løfter pl-trofeet i år. 1 Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 8. mars 2020 Del Skrevet 8. mars 2020 Just now, .AN.XVIII.IV:. said: For å få meg føle tryggere på at Hendo løfter pl-trofeet i år. Ja, selvsagt. Jeg glemte helt den livsfarlige 22-poengs ledelsen. Den farligste ledelsen du kan ha i fotball. 4 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 8. mars 2020 Del Skrevet 8. mars 2020 .AN.XVIII.IV:. skrev (1 minutt siden): For å få meg føle tryggere på at Hendo løfter pl-trofeet i år. At det fortsatt eksisterer tvil er ganske komisk Lenke til kommentar
oOF Skrevet 8. mars 2020 Del Skrevet 8. mars 2020 Slettet-D7I5Gr2 skrev (2 minutter siden): Topp! Næh, jeg ønsker aldri at Man Utd skal vinne en kamp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. mars 2020 Del Skrevet 8. mars 2020 oOF skrev (3 minutter siden): Næh, jeg ønsker aldri at Man Utd skal vinne en kamp. Ikke jeg heller, men ufattelig deilig å se jukse-laget city drite seg selv ut. Vil absolutt ikke ha united i cl. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 8. mars 2020 Del Skrevet 8. mars 2020 Slettet-D7I5Gr2 skrev (2 minutter siden): Ikke jeg heller, men ufattelig deilig å se jukse-laget city drite seg selv ut. Vil absolutt ikke ha united i cl. Jeg håper bare at Liverpool møter Atlético neste år også 2 Lenke til kommentar
AnonymBruker_1 Skrevet 8. mars 2020 Del Skrevet 8. mars 2020 At det var Liverpool supportere som heiet på United i dag er ganske trist.. Kan skjønne at selvtilliten er lav, men får være grenser med den ledelsen. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. mars 2020 Del Skrevet 8. mars 2020 (endret) kim_InnleggNO skrev (46 minutter siden): At det var Liverpool supportere som heiet på United i dag er ganske trist.. Kan skjønne at selvtilliten er lav, men får være grenser med den ledelsen. Heiet og heiet fru blom. alle må få kose seg over at city og Pep tabber seg ut. Endret 8. mars 2020 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 8. mars 2020 Del Skrevet 8. mars 2020 Ederson hadde en grusom kamp og må ta skylden for begge mål. Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 8. mars 2020 Del Skrevet 8. mars 2020 2-0 og skulle hatt en straffe. Bra dette av United, kan slå hvem som helst virker det som. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå