ReaveЯ Skrevet 8. mars 2020 Del Skrevet 8. mars 2020 Er jo kontakt og straffe?? Hvor er VAR?♂️?♂️?♂️ Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 8. mars 2020 Del Skrevet 8. mars 2020 Det er ikke straffe. Han oppsøker jo foten selv. Men gult for filming er strengt. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 8. mars 2020 Del Skrevet 8. mars 2020 City har som vanlig veldig mye ball, men hjemmelaget er langt mer effektiv med den. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 8. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2020 Liquidkey skrev (Akkurat nå): Det er ikke straffe. Han oppsøker jo foten selv. Men gult for filming er strengt. Nei? Han får et touch på ballen og kommer forbi, og blir sparket i foten. Det er straffespark 4 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 8. mars 2020 Del Skrevet 8. mars 2020 Liquidkey skrev (Akkurat nå): Det er ikke straffe. Han oppsøker jo foten selv. Men gult for filming er strengt. Soleklar straffe, ikke noe å lure på en gang 3 Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 8. mars 2020 Del Skrevet 8. mars 2020 Just now, Snikpellik said: Nei? Han får et touch på ballen og kommer forbi, og blir sparket i foten. Det er straffespark Hmm, jeg får se den igjen. Jeg synes det så ut som Fred sin fot oppsøkte situasjonen før han ble truffet på leggen. Men rart at VAR ikke en gang vurderte den. 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 8. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2020 Bra vi leder til pause. Vi spiller veldig bra etter 15-20 min og ut! City har kun hatt én målsjanse, mens vi har hatt flere gode muligheter. Veldig fornøyd så langt. City pleier å score mål, så at vi ikke fikk den straffa kan bli avgjørende her. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 8. mars 2020 Del Skrevet 8. mars 2020 (endret) Liquidkey skrev (3 minutter siden): Hmm, jeg får se den igjen. Jeg synes det så ut som Fred sin fot oppsøkte situasjonen før han ble truffet på leggen. Men rart at VAR ikke en gang vurderte den. I følge kommentatorene på Sky så fikk de beskjed fra Official at den ble sett på av VAR EDIT: I studioet så var konklusjonen fra VAR at "det ikke var nok til å bli straffe". Jepp, VAR er virkelig systemet vi trenger for at dommeravgjørelsene skal bli riktige. LOL. Legg det ned. Møkka Endret 8. mars 2020 av bshagen 2 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 8. mars 2020 Del Skrevet 8. mars 2020 Er jo helt utrolig hvordan VAR brukes i PL. Her har du et perfekt verktøy til å gjøre om på åpenbare dommerfeil, men VAR gidder ikke se på situasjonen engang. Gult kort for filming istedenfor straffe er en jævla stor avgjørelse. Faens meg pynt 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 8. mars 2020 Del Skrevet 8. mars 2020 Mr. President™ skrev (Akkurat nå): Er jo helt utrolig hvordan VAR brukes i PL. Her har du et perfekt verktøy til å gjøre om på åpenbare dommerfeil, men VAR gidder ikke se på situasjonen engang. Gult kort for filming istedenfor straffe er en jævla stor avgjørelse. Faens meg pynt Den ble sett på, vi fikk bare ikke se det på TVen 1 Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 8. mars 2020 Del Skrevet 8. mars 2020 Da er VAR like ubrukelige som meg. Alene en grunn til å skrote hele systemet. 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 8. mars 2020 Del Skrevet 8. mars 2020 Liquidkey skrev (Akkurat nå): Da er VAR like ubrukelige som meg. Alene en grunn til å skrote hele systemet. Så så da ? Lenke til kommentar
toreae Skrevet 8. mars 2020 Del Skrevet 8. mars 2020 Er så glad for at det ikke ble dømt straffe, da hadde vi bare fått hørt at VAR hjelper Liverpool! Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 8. mars 2020 Del Skrevet 8. mars 2020 Just now, bshagen said: Så så da ? Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 8. mars 2020 Del Skrevet 8. mars 2020 toreae skrev (3 minutter siden): Er så glad for at det ikke ble dømt straffe, da hadde vi bare fått hørt at VAR hjelper Liverpool! gjesp Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 8. mars 2020 Del Skrevet 8. mars 2020 bshagen skrev (7 minutter siden): Jepp, VAR er virkelig systemet vi trenger for at dommeravgjørelsene skal bli riktige. LOL. Legg det ned. Møkka Liquidkey skrev (3 minutter siden): Alene en grunn til å skrote hele systemet. Det er to alternativer: 1. Gjør VAR bedre, med bedre dommere, bedre retningslinjer, bedre kameraer. Kanskje mer som i andre ligaer. 2. Skrote VAR Hvorfor hopper dere til alternativ to? Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 8. mars 2020 Del Skrevet 8. mars 2020 toreae skrev (2 minutter siden): Er så glad for at det ikke ble dømt straffe, da hadde vi bare fått hørt at VAR hjelper Liverpool! Det er iallefall en tabell vi ikkje henter united. straffe eller ikkje Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 8. mars 2020 Del Skrevet 8. mars 2020 bshagen skrev (7 minutter siden): Den ble sett på, vi fikk bare ikke se det på TVen Det gjør det jo enda verre.. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 8. mars 2020 Del Skrevet 8. mars 2020 Satan det kunne blitt et artig mål. Ble selvsagt skade på Martial istedet... Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 8. mars 2020 Del Skrevet 8. mars 2020 Satan, kneet rett i stolpen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå