geir__hk Skrevet 8. mars 2020 Del Skrevet 8. mars 2020 Heisann. Når jeg benytter nettleser til mail på outlook.com er innboksen delt i 2 kategorier/mapper - Fokusert og Annet. Nå er det sånn at det virker litt tilfeldig hvilke mailer som havner hvor, og så er det enkelte avsendere jeg ikke ønsker skal legge seg under annet. Noen av dere som kjenner til om dette er mulig å få til ? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 8. mars 2020 Del Skrevet 8. mars 2020 Jeg tror det du er ute etter er «Flytt til» og deretter «Flytt alltid til innboks med fokus». Dette gjøres per avsender i en av mailene du har mottatt. 1 Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 8. mars 2020 Del Skrevet 8. mars 2020 (endret) Det enkleste er å slå av fokus-funksjonen. - Trykk på tannhjulet så er det valg nr 2. Endret 8. mars 2020 av kjetilkl 1 Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 8. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2020 1 hour ago, Ernie said: Jeg tror det du er ute etter er «Flytt til» og deretter «Flytt alltid til innboks med fokus». Dette gjøres per avsender i en av mailene du har mottatt. Takk for svaret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå