Magsf Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 hvem vifte burde jeg montere den på for å få best belysning? Foran, bak eller på sidedøra? Blir rund katode fett i et gjennomsiktig kabinett? har nemlig det Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Prøv deg frem. Men jeg vil tro sidedøra, siden du da får lyst opp hk. Du sier ikke om du har noe lys fra før av, men jeg antar at du ikke har det. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 husk at en rund katode sender ganske mye lys, så hvis du plasserer den i sidedøra, kommer den nesten til å blende deg. ikke slik at du må holde hånda for øya, men slik at du ikke ser det andre stæsje inni. kan jo prøve deg frem litt. har du gjennomsiktig kabbis, er lys et must! Lenke til kommentar
Magsf Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2003 Prøv deg frem. Men jeg vil tro sidedøra, siden du da får lyst opp hk. Du sier ikke om du har noe lys fra før av, men jeg antar at du ikke har det. Har ikke lys. Bare 4 fargevifter Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 hvilken farge er det? Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 vifter bak gir en fancy effekt da.... siden de fleste vil se pcen din bakfra (på LAN og slikt) burde du sette de der... bare et råd "You are in charge" Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 husk at en rund katode sender ganske mye lys, så hvis du plasserer den i sidedøra, kommer den nesten til å blende deg. ikke slik at du må holde hånda for øya, men slik at du ikke ser det andre stæsje inni. kan jo prøve deg frem litt. har du gjennomsiktig kabbis, er lys et must! Det kommer helt an på hvor du har dataen! Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 du stapper ikke dataen inni klesskapet hvis du absolutt skal ha lys i den... Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 du stapper ikke dataen inni klesskapet hvis du absolutt skal ha lys i den... Det var den eneste muligheten du kunne tenke deg? Hva med under skrivebordet? Eller ved siden av? Nei, det er enten oppå, (eller no) slik at du blir blendet eller så er det i klesskapet! Lenke til kommentar
Magsf Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2003 hvilken farge er det? Blå/neon! har 2 10 cm blåe kalde katoder også: en over hardisken og en i bånn sånn ca i midten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå