silverfox1 Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2003 Takk for all responsen folken! Er enig at antenna til LG drar betraktelig ned, men til gjengjeld har den den roterbare skjermen som ser skikkelig fett ut. Har sett på testene av de to mobilene her og ser at E700 har stukket av med seieren, men med svært lite margin. Men hvis dere har noe flere ulemper med disse to mobilene så er det bare å poste. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Takk for all responsen folken!Er enig at antenna til LG drar betraktelig ned, men til gjengjeld har den den roterbare skjermen som ser skikkelig fett ut. Har sett på testene av de to mobilene her og ser at E700 har stukket av med seieren, men med svært lite margin. Men hvis dere har noe flere ulemper med disse to mobilene så er det bare å poste. Syns ikke antenne er så fælt jeg... Lenke til kommentar
Normann Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Takk for all responsen folken!Er enig at antenna til LG drar betraktelig ned, men til gjengjeld har den den roterbare skjermen som ser skikkelig fett ut. Har sett på testene av de to mobilene her og ser at E700 har stukket av med seieren, men med svært lite margin. Men hvis dere har noe flere ulemper med disse to mobilene så er det bare å poste. Syns ikke antenne er så fælt jeg... Egentli ikke jeg heller... bare se for deg g7100 UTEN antenne... det ville sett dumt ut... Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Takk for all responsen folken!Er enig at antenna til LG drar betraktelig ned, men til gjengjeld har den den roterbare skjermen som ser skikkelig fett ut. Har sett på testene av de to mobilene her og ser at E700 har stukket av med seieren, men med svært lite margin. Men hvis dere har noe flere ulemper med disse to mobilene så er det bare å poste. Syns ikke antenne er så fælt jeg... Egentli ikke jeg heller... bare se for deg g7100 UTEN antenne... det ville sett dumt ut... Designet er det jo absolutt ingen ting å utsette på... antenna er jo prikken over i'en Lenke til kommentar
Normann Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Takk for all responsen folken!Er enig at antenna til LG drar betraktelig ned, men til gjengjeld har den den roterbare skjermen som ser skikkelig fett ut. Har sett på testene av de to mobilene her og ser at E700 har stukket av med seieren, men med svært lite margin. Men hvis dere har noe flere ulemper med disse to mobilene så er det bare å poste. Syns ikke antenne er så fælt jeg... Egentli ikke jeg heller... bare se for deg g7100 UTEN antenne... det ville sett dumt ut... Designet er det jo absolutt ingen ting å utsette på... antenna er jo prikken over i'en Enig igjen... Den ser jo mye bedre ut enn feks motorola antennene... disse er jo helt runde og ikke designsaker... Lenke til kommentar
mphones Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Bare en liten sammenligning.... Design kvalitet: 6'er e700 og 6'er på 7100, Skjerm/grensesnitt: 5'er e700 og 4'er 7100, Maskinvare/respons: 4'er e700 og 2'er 7100, Teknologi: 4'er e700 og 4'er 7100, Nyttefunksjoner: 3'er e700 og 2'er 7100, Underholdning: 4'er e700 og 4'er 7100, Kamera: 6'er e700 og 4'er 7100...... Poengsumm e700: 32 av 42.... poengsum 7100: 26 av 42..... håper du ble litt "klokere" nå Lenke til kommentar
Silent Copper Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 LG mobilen har svak prosessor da,,,,døds dårlig respons(ifølge amobil) ville gått for e700 jeg,,,det har jeg faktisk og,,,fårn i posten i morra,,,, antenne er døds stygt,,,untaket er antenna på lg's kommende mob hehe¤¤ fant nettopp ut åssen man legger inn bilder jeg,,,, jeg ville definitivt anbefale og gå for samsung,,,, bare se på forskjellen----- VS http://www.amobil.no/artikkelbilder/samsun..._side_small.jpg Samsung er stilligre og bedre,,,men må innrømme at LG begynner og nærme seg,,,særlig me den P5 mob'n,,,den var rå,,,men G7100 er ikke på langt nær så kul,,, Lenke til kommentar
Silent Copper Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 oisann,,,jajaj,,,dere har vel sett bildene fra før;) Lenke til kommentar
mphones Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Får også min E700 i morra... hvor har du bestilt den fra?? Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Får også min E700 i morra... hvor har du bestilt den fra?? Hehe... Hvorfor ikke gjøre som meg? -Skal tyne hver eneste øre jeg kan tyne av den 150% prisgarantien lefdal har Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Synes G7100 har bedere design! Samsung E700 ser ikke like bra ut når den er i åpen tilstand Lenke til kommentar
mphones Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 hva er det du preiker om a ingar.... jaja, smaken er som baken.... den er delt i 2.. hehe Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 (endret) hva er det du preiker om a ingar.... jaja, smaken er som baken.... den er delt i 2.. hehe 2 ! Ikke 3??? Sånn som jeg? Endret 30. desember 2003 av So Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 joda bare ta det med ro Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Syntes i grunn begge telefonene er lekre! Men som signaturen min viser så falt valget på E700. Noe jeg ikke angrer et sekund på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå