silverfox1 Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Har tenkt å investere i en ny mobil nå, har i skrivende stund tenkt på Samsung E700, men har også stusset bort bl.a på den nye LG G7100. Så hvis det er noen som har erfaringer, anbefaling osv, er det bare å spytte ut. Takk på forhånd! Lenke til kommentar
mphones Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Hei, jeg har også lurt på hvem av de telefonene jeg skal kjøpe.... Men etter å ha sett litt rundt her og der har jeg kommet frem til at jeg skal kjøpe en Samsung E700.... Den er mye mindre en LG'en, stiligere design, bedre kamera, og lettere.... Hadde gjort det samme som meg, velg E700! Lenke til kommentar
Normann Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Jeg har g7100... Er veldig fornøyd med den!!! Mange som klager på dårlig minne, men nå har jeg 40 bilder og 2 av javaspillene som fulgte med på cd, og minnet er bare litt over halvfullt... Kameraet er greit og det har jo blits også... Det funker faktisk bra i mørket bare du holder linsa ganske nærme objektet. Designet vil jeg si er ENDA bedre enn på e700, men antenna drar litt ned... Hvis du er veldig viktig på stor bokstav etter punktum, må du bytte det manuelt på begge modellene tror jeg... Ellers har jeg ikke noe negativt å si om g 7100... Lenke til kommentar
Normann Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Den er mye mindre en LG'en, stiligere design Det er ikke heeelt riktig!! Den er kasnje liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitt mindre, men det er ikke mye!! Designet er ikke bedre! Lenke til kommentar
mr_lf Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Den er mye mindre en LG'en, stiligere design Det er ikke heeelt riktig!! Den er kasnje liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitt mindre, men det er ikke mye!! Designet er ikke bedre! Design er vel en smaksak er det ikke? jeg syns begge er stilige telefoner, men heller nok mot E700 på grunn av antenna til lg`n. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Den er mye mindre en LG'en, stiligere design Det er ikke heeelt riktig!! Den er kasnje liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitt mindre, men det er ikke mye!! Designet er ikke bedre! Designet kan trådstarters selv bestemme hvilket han liker så bare klapp igjen... Etter amobil har jo e700 fått bedre kritikk enn g7100 Så du kan jo lese litt der.. og veie opp fordelene osv mot hverandre og eventuellt finne andre tester rundtomkring google er som kjent din venn Lenke til kommentar
8pelota Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Jeg har Samsung V200 og jeg synes den er bra jeg! Lenke til kommentar
Normann Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Designet kan trådstarters selv bestemme hvilket han liker så bare klapp igjen... Ja, men han ba om erfaringer og meninger så det er INGEN grunn til å be oss klappe igjen her... Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Designet kan trådstarters selv bestemme hvilket han liker så bare klapp igjen... Ja, men han ba om erfaringer og meninger så det er INGEN grunn til å be oss klappe igjen her... DET ER EMORM! forskjell på erfaringer og meninger... Lenke til kommentar
Normann Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Så hvis det er noen som har erfaringer, anbefaling osv, er det bare å spytte ut. SO: Står det ikke OSV. kansje???? JO!! Dessuten er dette et DISKUSJONS forum der man kan si sine EGNE meninger! Klappigjen selv du... Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Så hvis det er noen som har erfaringer, anbefaling osv, er det bare å spytte ut. SO: Står det ikke OSV. kansje???? JO!! Dessuten er dette et DISKUSJONS forum der man kan si sine EGNE meninger! Klappigjen selv du... Du kan godt komme med meninger om du vil... -Kanskje jeg skal forklare deg hva en "mening" kan være. Vet ikke helt om du har helt dreisen på det... Men hvorvidt han liker designet kan han meget godt ugjøre seg en EGEN mening om Lenke til kommentar
Normann Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 -Kanskje jeg skal forklare deg hva en "mening" kan være. Vet ikke helt om du har helt dreisen på det... Værsågod.... Lenke til kommentar
molna Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Fikk LG G7100 (og G5300i, G7050, G5400) idag, og ville nok valgt G7100 foran E700/E710 Tydelig at LG og Samsung-mobilene produseres av samme Taiwanske selskapet. G5400 er temmelig lik E710 mens G7100 er lik den Samsungen med roterende display (P400?). Samme laderne bruker de også... Kjipt at G7100 har såpass elendige menyer. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 -Kanskje jeg skal forklare deg hva en "mening" kan være. Vet ikke helt om du har helt dreisen på det... Værsågod.... Poenget mitt er at du godt kan si "jeg syns at g7100 er penere"* *Er f. eks en mening... Akkurat som jeg syns at "han kan bestemme selv" er en mening... Den er mye mindre en LG'en, stiligere design Det er ikke heeelt riktig!! Den er kasnje liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitt mindre, men det er ikke mye!! Designet er ikke bedre! Det der er en konstatering... -Som ikke har grunnlag i annet en din personlige mening og absolutt ingen fakta altsaa den er på tynn glattis... At e700 veier mindre enn g7100 er en konstatering OG har grunnlag i fakta... DU kan ikke KONSTATERE for HAN at designet er PENERE. Lenke til kommentar
Normann Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 JEG mener designet på G7100 er bedre & vektforskjellen er veldig liten... Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 JEG mener designet på G7100 er bedre & vektforskjellen er veldig liten... Men det du... selv om jeg mener at 15grams vektforskjell er MYE når det er 85g kontra 100g Lg 7100 veier faktisk nermere 17% mere.. og det er jeg sikkert ikke alene på å mene at 17% er mye... Men tilbake til diskusjonen.. -Skal vi konkludere med at jeg vant da ettersom at du ikke kan svare mer for deg? Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Fikk LG G7100 (og G5300i, G7050, G5400) idag, og ville nok valgt G7100 foran E700/E710 Tydelig at LG og Samsung-mobilene produseres av samme Taiwanske selskapet. G5400 er temmelig lik E710 mens G7100 er lik den Samsungen med roterende display (P400?). Samme laderne bruker de også... Kjipt at G7100 har såpass elendige menyer. Hmm du harsannelig et bra poeng der Lenke til kommentar
Normann Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Fikk LG G7100 (og G5300i, G7050, G5400) idag, og ville nok valgt G7100 foran E700/E710 Tydelig at LG og Samsung-mobilene produseres av samme Taiwanske selskapet. G5400 er temmelig lik E710 mens G7100 er lik den Samsungen med roterende display (P400?). Samme laderne bruker de også... Kjipt at G7100 har såpass elendige menyer. Hvorfor mener du menyen er så dårlig? Lenke til kommentar
molna Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Menyen er vel en smakssak det også, men jeg ville likt en grid-meny bedre. Nå ser man jo nesten ikke hva ikonene betyr før man markerer det Lenke til kommentar
Normann Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Det problemet varer bare de 2 første dagene... Etterhvertlærer du deg menyen og da ser du det "mye bedre"... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå