AfterGlow Skrevet 6. mars 2020 Del Skrevet 6. mars 2020 Infamous-utviklerens nye spill vises frem nok en gang. Vakre Ghost of Tsushima har fått slippdato og ny trailer Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 6. mars 2020 Del Skrevet 6. mars 2020 Jeg trenger dette spillet i livet mitt. Lenke til kommentar
Pallehysa Skrevet 6. mars 2020 Del Skrevet 6. mars 2020 Nok eit spel på vente lista fram til PS5 lansering.... Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 6. mars 2020 Del Skrevet 6. mars 2020 Ekslusiv ps4? Jeg synes synd på de med Xbox og det mener jeg. De burde også fått det. Jeg gleder meg uansett, dette ser rått ut Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. mars 2020 Del Skrevet 6. mars 2020 Blir første spill siden RDR2 jeg må spille på ps4. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. mars 2020 Del Skrevet 9. mars 2020 Håper kamp sekvensene er i boks, og at det ikke blir noe Souls hardcore dritt. Så er jeg med Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 9. mars 2020 Del Skrevet 9. mars 2020 Sitat fra artikkel: men kampene er jeg så langt ikke spesielt begeistret over. Hva er dette basert på (testet spillet)? Hva er problemet eller manglende med kampene? (det som vises av tidligere gameplay ser jo veldig spektakulært ut....) AfterGlow skrev (På 6.3.2020 den 14.18): Infamous-utviklerens nye spill vises frem nok en gang. Vakre Ghost of Tsushima har fått slippdato og ny trailer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå