ottbor Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Hei håper noen kan hjelpe. Har bestilt minne brikker fra www.MyDigitalDiscount.com, nå ber de om "credit card authorization code ". Noen som har opplevd det samme? Liker ikke å sende det pr mail. Otto Lenke til kommentar
terjed Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Det er ikke unormalt at de ber om det. Det er for å sikre seg at kortet faktisk befinner seg i dine hender, og at visanummeret ikke bare er kopiert/avskrevet. B&H ber første gangen om kopi av kortet ditt (på fax eller email) Lenke til kommentar
ottbor Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2003 takker Er bare litt forsiktig med hva jeg sender av info.... Otto Lenke til kommentar
eitp Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Jeg har nettopp bestilt et Canon 70-200 4L-objektiv og en Sigma DG 500 Super-blitz til mitt EOS 300d fra B&H i USA. De ville ha kopi av VISA-kortet mitt, og det sendte jeg til dem på mail. Jeg var også litt skeptisk til det, men forstår at det er temmelig vanlig. Likevel har jeg ikke hørt noe fra dem siden lørdag - da jeg bestilte. Det synes jeg er treigt. Ordren min står under "Processing". Er det noen som har erfaring med bestilling fra B&H? Lenke til kommentar
ottbor Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2003 Er Sigma DG 500 Super-blitz billigere eller bedre enn tilsvarende canon blitz? Otto Lenke til kommentar
eitp Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 (endret) Sigma DG 500 Super har ikke kommet til Norge ennå, men den tilsvarer Canons 550EX, som koster ca 3500-4000 i Norge. Den har blitzkompensasjon (noe som ikke kan styres fra EOS 300d), og den kan også synke på 2. gardin - noe EOS 300D heller ikke kan. Sigma 500 DG (IKKE Super), som selges i Norge og koster 1800 kroner, tilsvarer Canon 420EX i funksjon - alt styres fra kamera, men er nok kraftigere og billigere (420EX koster 2490 i Norge). Hos B&G koster Sigma DG 500 Super 1250 kroner + frakt + norsk moms = 1850 kroner. Men siden jeg også bestiller et objektiv som koster 7000 kroner her (4200 + moms + frakt i USA), blir fraktdelen av regningen mindre. I tillegg har jeg bestilt uv-filter og Sto-Fen til blitsen (http://www.hwb.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=1340). Så gjelder det bare at de får fingeren ut og sender det hele... Oppdatering 1. januar 2004: Pakken er nå i Köln i Tyskland. UPS ruler! Endret 1. januar 2004 av eitp Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Ordren min står under "Processing". Er det noen som har erfaring med bestilling fra B&H? Har handlet med B&H flere ganger tidligere. Da har de sendt varene rimelig raskt, 2 - 3 dager etter bestilling. Antar at de også har jule/nyttårsfeiring samt at det påvirker forsendelsen. Venter nå selv på Sony P92 med diverse tilleggsutstyr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå