akelbo Skrevet 6. mars 2020 Del Skrevet 6. mars 2020 Ubisoft har dumpet spillets neste raid for å fokusere på hva fansen vil ha. Stor Ghost Recon Breakpoint-overhaling lanseres i slutten av mars Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 6. mars 2020 Del Skrevet 6. mars 2020 Raid i Ghost Recon? Det slår meg at jeg ikke aner hva dette spillet er. Er det blitt som The Division? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. mars 2020 Del Skrevet 6. mars 2020 9 minutes ago, CommanderKeen said: Raid i Ghost Recon? Det slår meg at jeg ikke aner hva dette spillet er. Er det blitt som The Division? Det er vel hele greia med breakpoint, fjern det som faktisk var ok med Wildlands og bytt det ut med The Divison mekanikker. Det er ihvertfall det jeg har sett spillet blitt beskrevet som en hybrid av wildlands og divison 2. Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 6. mars 2020 Del Skrevet 6. mars 2020 (endret) CommanderKeen skrev (4 timer siden): Raid i Ghost Recon? Det slår meg at jeg ikke aner hva dette spillet er. Er det blitt som The Division? Hehe, ser ut som du burde prøve det. Og det mener jeg. Ghost recon Breakpoint er utrolig bra. Og ja Division med full frihet, helikoptre, fallskjerm osv. Det er dritfett. Og endelig har de fikset spillets mange bugs og feil så nå er det absolutt verdt å spille. Raid er det også. Men det krever 4 personer i fireteam. Endret 6. mars 2020 av Ghost pirate LeChuck Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå