Tåkelys Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SF201T33 Har tenkt å bytte ut mitt gamle blå Chieftec, og har sett på dette Lepont kabinettet. Synes det ser veldig stilig ut. Men siden det ikke er noen form for viftestyring på det, så lurer jeg på om noen har erfaring med støy fra dette kabinettet. Er jo 5 vifter ferdigmontert. Bråker de mye? Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2003 Har bestilt et, med en Sunbeam Rheobus. Så da skulle eventuelle problemer med støy være fikset. Lenke til kommentar
runeah Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Hey du! har nettopp kjøpt akkurat det kabinettet i svart. Har enda ikke montert det men jeg gleder meg VELDIG! har lest omtrent hundre tester om chassiet og alle har kommet fram til at viftene ikke veldig støybråkmakere. En annen ting er at de har akkurat dette kabinettet på www.digitalimpuls.no til 1395,- Altså tilbud. MEGET fornøyd med den prisen. Sjekk på siden deres eller stikk innom dem hvis du bor i området rundt oslo. Du finner dem i møllergata! Rune Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå