jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 hei jeg skal modde min xbox har kjopt meg en xecuter 2 lite og har til naa 2 spm. Gaar det fint med den "loddepennen" fra chlas olson? (er i thailand paa 56kb delt paa 5 stk saa jeg gidder ikke finne link naa ) Hvordan laaser jeg harddsken? og er dette nodvendig? Lenke til kommentar
MR_T Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 vell, er du dyktig nok med lodde penner samt at du ikke skjelver på handen. kort sagt, vet du ka du driver med så burde det funke ( ingen garanti fra min siden ) men hadde satsa på å få noen thai til å gjøre det for det, sikkert mange der som gjør sån hele tiden. MR_T Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 De gulingene der nede kan jo krype rundt nede i mellom kretskortene og lodde for deg. Det er de jo kjent til å være flinke til. Mvh. Erik Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 De gulingene der nede kan jo krype rundt nede i mellom kretskortene og lodde for deg. Det er de jo kjent til å være flinke til. Mvh. Erik ^^ holder på å falle av stolen. Men men, back to topic; Jeg ville ikke ha gjort det nedi "de landa der". Går det galt får du neppe noe refundert av de. Og hvis noe skjer etter at du kommer hjem, er det lite vits i å dra tilbake for å få reparert det. Nei få heller noen påHammar e.l til å gjøre det. Da har du garanti for det som skjer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå