Moskus Skrevet 5. mars 2020 Del Skrevet 5. mars 2020 Jeg har en brakett montert i bilen (fra Brodit, tror jeg) hvor jeg kan skru fast en mobilholder. Fungerte glimrende da jeg og kona hadde samme mobil. Det har vi imidlertid ikke lenger, og vi ønsker oss en mobil-holder som kan man kan justere bredden på. Finnes det? Det var ikke lett å søke etter.... Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 5. mars 2020 Del Skrevet 5. mars 2020 https://www.biltema.no/bil---mc/bilinterior/mobiltilbehor/universalholder-for-mobiltelefon-2000040099 Justerer seg automatisk når man setter inn mobilen. Bruker den som mobilholder på kontorpulten. Det skal ikke være vanskelig å modde den til å passe ett eksisterende feste. Selve holderen har kulefeste jeg flyttet over til en annen for å teste i bilen. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 5. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2020 Tja... hvis den kan moddes, så lar det seg gjøres. Var jo ikke akkurat dyr, så det kan være verdt forsøket. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 6. mars 2020 Del Skrevet 6. mars 2020 Hvis du er innom biltema, så mener jeg å huske at den kom i en eske, så det er enkelt å ta ut og kikke på den. Hvis du har bilde av den du har i bilen i dag, så kan jeg si om jeg hadde greid å få de til å passe sammen på en enkel måte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå