geron Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Har lastet ned agile messenger, men er nå usikker på hva jeg bør gjøre, for å få den koblet opp mot nettet. Jeg har netcom. Jeg har lastet ned en profil som heter netcom GRPS pc. Den bruker jeg når jeg vil surfe med opera o.l Har noen noe forslag for hvordan jeg kan få dette til å fungere? Lenke til kommentar
geron Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2003 ingen med netcom som bruker agile messenger? Lenke til kommentar
scoom Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Bruker telenor sjølv, og bruke også samma program.. Vist den funker på Opera er det berre å bruke den når du kobler deg til med Agile.. meine den bruke ein spesiell tilkobling (samma som eller nesten lik den opera bruker/krev).. Koble deg til med agile og så velge du den tilkoblinga du vil ha, og så skal du skrive inn brukernamn og passord så er du online Med forbehold om feil Lenke til kommentar
geron Skrevet 30. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2003 Jeg har forsøkt dette, den står bare å surrer, uten at det skjer noe mer. Det er altså i leddet etter jeg har valgt tilgangspunkt for msn til å koble seg opp til. Jeg har heller ikke så lyst til å ringe til netcom å si.. Hei du l Lenke til kommentar
Freak' Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 det er et eller annet "bøgg" med det programmet der. du skal bruke internet.netcom.no som tilkoblingspunkt, altså samma som du bruker for opera.. første gang jeg prøvde det funket det finfint, men har ikke fått det til å fungere etter dette.. har hørt flere som har samme problemet.. Lenke til kommentar
geron Skrevet 30. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2003 Det var godt å høre. Jeg ble litt paranoid her jeg satt. Takk for tilbakemelding i hvertfall :-) Lenke til kommentar
Errae Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 (endret) fungerer agile messenger som msn messenger ? direkte link ? har nemlig lyst å prøve dette selv. Endret 30. desember 2003 av Errae Lenke til kommentar
geron Skrevet 30. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2003 agilemobile.com Lenke til kommentar
Errae Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 (endret) agile lie detector (= hadde vært litt tøft, men er svindyrt )= teste messenger (= Endret 30. desember 2003 av Errae Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå