saabergromt Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 Jeg har nettop installert Mandrake 8.1 på min maskin, og er vel det man kan kalle en skikkelig newbie. Driver å skal sette opp OpenGL på maskina. På Nvidia siden har jeg lastet ned GLX rpm'en, men hvilken av kjerne oppdateringene skal jeg laste ned, UP, SMP, eller enterprise? Maskina mi er en AMD XP 1467 mhz, 256 mb RAM med et GeForce2 MX 400 kort. Lenke til kommentar
TiaZzz Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 Finn den som passer din maskin. Du har ikke en SMP(altså en UP), enterprise vet jeg ikke hva er(Picard: Now there is a beautifull ship, Number one. She's called the Enterprise.). :wink: Les README fra NVIDIA. Du skal sikkert ha UP. Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 SMP: For systemer med mer enn 2 cpu'er (2-8 støttes vel normalt) UP: For folk flest. Eterprise: Hvis du har Pro Suit versjonen av Mandrake. Ellers så ligger det en NVchooser på siden deres som velger filer for deg hvis du er i tvil. Lenke til kommentar
CoolBeer Skrevet 9. mars 2002 Del Skrevet 9. mars 2002 funker nvidia driverne under slackware(fikk ikke til, men så er jeg vel litt ny med linux *smile*) fikk heller ikke til soundblaster live driverne. Lurte på å downe redhat å prøve me den istede... Lenke til kommentar
t_man Skrevet 9. mars 2002 Del Skrevet 9. mars 2002 Du kan jo titte litt på denne: http://www.linuxdoc.org/HOWTO/mini/Nvidia-...instnvidia.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå