Gry H Skrevet 4. mars 2020 Del Skrevet 4. mars 2020 Gry, heter jeg, og er bosatt like utenfor Oslo. Her tjener jeg til livets opphold som resturantmedarbeider og blogger. (Noen 'rosa-blogger' er det imidlertid ikke snakk om her, bare så det er sagt (hehe)). Ellers er jeg en med sterke meninger om så mangt, samtidig som jeg syntes det er svært interessant å få andres refleksjoner på ting. Av interesser, troner jo 'pels-pøblen' min, bestående av katter og hund, hvilke også topper prioriteringslisten. Ellers kan nevnes at jeg er en 'space geek' av dimensjoner, samtidig som jeg liker diverse computer-sysler, lesing, og sosialisering med morsomme, interessante folk. Gleder meg til å bli kjent med dere! ? 4 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 5. mars 2020 Del Skrevet 5. mars 2020 (endret) Rock'n roll Endret 5. mars 2020 av Taurean Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 5. mars 2020 Del Skrevet 5. mars 2020 Velkommen hit Gry Du høres ut som en spennende og interessant person, gleder meg til å bli mer "kjent" med deg her inne! Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 5. mars 2020 Del Skrevet 5. mars 2020 Gry H skrev (10 timer siden): Gry, heter jeg, og er bosatt like utenfor Oslo. Her tjener jeg til livets opphold som resturantmedarbeider og blogger. (Noen 'rosa-blogger' er det imidlertid ikke snakk om her, bare så det er sagt (hehe)). Ellers er jeg en med sterke meninger om så mangt, samtidig som jeg syntes det er svært interessant å få andres refleksjoner på ting. Av interesser, troner jo 'pels-pøblen' min, bestående av katter og hund, hvilke også topper prioriteringslisten. Ellers kan nevnes at jeg er en 'space geek' av dimensjoner, samtidig som jeg liker diverse computer-sysler, lesing, og sosialisering med morsomme, interessante folk. Gleder meg til å bli kjent med dere! ? Velkommen Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 5. mars 2020 Del Skrevet 5. mars 2020 Velkommen skal du være! Hva legger du i "space geek" forresten? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 8. mars 2020 Del Skrevet 8. mars 2020 Velkommen, alltid kjekt med nye medlemmer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå