Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. mai 2020 Del Skrevet 5. mai 2020 ICE er langtfra de eneste som gjør det på denne måten. Man må sørge for portering i slutten av mnd, helst to-tre dager før månedsskiftet for å minske tapet. Synes dette er helt innafor, og for mange snakker vi om småpenger slik at det å sørge for kreditering for gjenstående periode skaper mer trøbbel mtp. eventuelle gratisminutter og mobildata osv. Om man likevel skulle få faktura for tjenester utover hva som er inkludert bør man selvsagt trekke fra dagene man har betalt for mye. Det som derimot er frekt er at man ikke får med seg rollover data dersom man ønsker tegne et mindre abonnement hos samme operatør, da nullstilles forbruket hos flere operatører. Dog er det positivt at man kan dele ubrukt data med andre hos ICE og Telia. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 5. mai 2020 Del Skrevet 5. mai 2020 hvilken operatør er det som krediterer for enkelt dager? Telenor, telia, ice, onecall, talkmore og chilimobil gjør ikke det iallfall Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 5. mai 2020 Del Skrevet 5. mai 2020 1 hour ago, kewell79 said: hvilken operatør er det som krediterer for enkelt dager? Telenor, telia, ice, onecall, talkmore og chilimobil gjør ikke det iallfall Mener da jeg har fått det av både Telenor, Talkmore og Onecall? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 5. mai 2020 Del Skrevet 5. mai 2020 Loppa75 skrev (På 5.3.2020 den 7.54): De som bruker lite data, er blitt tilbudt 100MB for 109,- hos Ice. Dette gjelder bla. mine svigerforeldre... For få år siden tilbø de 1 GB for 99. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 5. mai 2020 Del Skrevet 5. mai 2020 10 minutes ago, Rudde said: For få år siden tilbø de 1 GB for 99. Det er hva jeg får hos OneCall nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. mai 2020 Del Skrevet 5. mai 2020 Jeg lurer på når det kommer en ny operatør som tilbyr ICE-dekning, tilsvarende operatører i Telenor eller Telias nett som Talkmore og Onecall. Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 6. mai 2020 Del Skrevet 6. mai 2020 Det kommer vel dem dagen ice har fått skikkelig areal dekning og ressursene til å tilby gode tjenester helt selv. 1 Lenke til kommentar
AnonymBruker_1 Skrevet 26. mai 2020 Del Skrevet 26. mai 2020 Nå er 100 MB tilgjengelig for alle for 109 kr. https://www.ice.no/mobilabonnement/mobil/100-mb/ Interessant om man kan motta rollover. 1 Lenke til kommentar
Krokan Skrevet 26. mai 2020 Del Skrevet 26. mai 2020 Hva gjør dette interessant i forhold til Happybytes Flex til 70 kr pr mnd? Lenke til kommentar
AnonymBruker_1 Skrevet 26. mai 2020 Del Skrevet 26. mai 2020 Som nevnt, interessant om man kan motta rollover. 1 Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 27. mai 2020 Del Skrevet 27. mai 2020 Kan bytte til ICE 2GB til samme pris 149 per måned i 6 måneder. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 27. mai 2020 Del Skrevet 27. mai 2020 minstepakkene blir mindre? hva skal vi med disse mikropakkene? dyrt er det også. Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet 27. mai 2020 Del Skrevet 27. mai 2020 Golf'ern skrev (8 minutter siden): minstepakkene blir mindre? hva skal vi med disse mikropakkene? dyrt er det også. De er et OK tilbud for alle som bare ringer og sender SMS. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 27. mai 2020 Del Skrevet 27. mai 2020 Har de sagt hvorfor de setter opp prisen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 28. mai 2020 Del Skrevet 28. mai 2020 Kontantkort og små datapakker kan være like gunstig dersom man har beskjedent forbruk. Forøvrig synes jeg dette tilbudet er elendig. De kunne også satt begrensninger på samtaler og sms for å få ned prisen, slik som jeg mener å huske de hadde tidligere. Forøvrig gir flere abonnement større valgfrihet og kan gagne flere kunder, således er dette en god ting. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 31. mai 2020 Del Skrevet 31. mai 2020 beladinka skrev (På 27.5.2020 den 22.58): De er et OK tilbud for alle som bare ringer og sender SMS. Hvordan er dette et ok tilbud? Happybytes har 500 MB og fri tale og meldinger til 70,-.. dette er jo blodpris til de grader. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå