Flames Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Godt jobba.. og super musikksmak! Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2004 (endret) Takktakk, og jeg vet blir litt tregt nå fremover. har hatt eksamen denne uka, mangler nipler, og skal på gatebil treff i helga, men til nesteuke så får vi se. edit: det var visst motorsykkel stevne.. følger ikke helt med jeg om dagen.. skylder på varmen Endret 12. juni 2004 av Demogorgon Lenke til kommentar
peet-79 Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Takktakk, og jeg vet blir litt tregt nå fremover. har hatt eksamen denne uka, mangler nipler, og skal på gatebil treff i helga, men til nesteuke så får vi se. /offtopic hva bil har du da? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 tror ikke han har bil, siden han er 17 år Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2004 nope. jeg er med i røde kors, så jeg skal bare være vakt. men pøkker'n, jeg tror jeg kommer til å like meg uansett.. mye å henge øya i der.. Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2004 siden jeg så uhøffelig intruderte på raybay's tråd, skal jeg i allefall poste bildet av den svarte toppen i min egen logg. so her i go: Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Flotters. Følger med på vannkjølinga! LOZER Lenke til kommentar
pusur6 Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 det einaste eg har og si NICE stå på det blir bra Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 6. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2004 grunnet død skjerm og en moped som desperat krevde\krever min absolutte oppmerksomhet, vil workloggen og blokkmekkinga få minimal prioritet i den nærmeste fremtid. (hvis noen kan hjelpe meg med skjermen, tips i denne linken) http://forum.overklokking.no/index.php?showtopic=266505 Lenke til kommentar
Zjaxy Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 argh!!!! ikke bruk Colorworks lakk den flasser av! Lenke til kommentar
zarion Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 unskyld da så bare den dunken du sa at va rensa vann eller noe slikt, så ej tenkte bare ej skulle opplyse dej om det vist du ikkje viste det håper ej ikkje va til bry men uanset ser blokkene veldi bra ut gleder med til di skal i aksjon ahh! ingenting å unskylde for selvfølgelig, blei bare litt usikker.. stienb4: ja. 100kg i benk er ikke for pingler. ergo, jeg er ingen pingle. jeg er faktisk temmelig sterk, og jeg klarte ikke å dra av kobberdelen på blokka en hvor mye jeg dro. ERGO: de sitter som faen. det var i grunnen det jeg skulle frem til.. OFFTOPIC desverre: Men vil opplyse deg om at du ikke bruker den musklaturen da Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2004 nope, men så har jeg trent betraktelig mye mer en bare benk de siste åra og.. jeg er generelt sterk. ergo er jeg sterk også i de muskler som jeg bruker til å prøve-rive rfa hverandre blokkene mine! *forbanna kverrulant...* Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2004 (endret) CPU rev. 2.0 bekreftet jeg ville ikke tråkke opp harva mark, som alle hadde gjort nøyaktig likt fra før, så jeg prøvde å finne på et design som ikke bare var "mitt", men som yter bra også. (forhåpentligvis ) som et observant øye vil legge merke til, er denne blokka beregna på bruk av 3 nipler og Y bøyen som brukes blandt annet på antartica eller whitewater blokkene. designet vist på bildet er kun midlertidig, og overhode ikke noe bestemt resultat. det vil nok komme reviderte ugaver av blokka, og etterhvert arbeidstegninger. men prinsippet er det samme. ommvendt stjerne mønster med dyse® midt i. disse blokkene er ikke laget med tanke på at de skal være enkle å lage, og vil derfor også ta en del tid, man da føyer de seg pent til resten av workloggen alikevell først må det uansett annskaffes kobberplater og nipler. Endret 10. juli 2004 av Demogorgon Lenke til kommentar
karamba Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Designen minner meg litt om denne blokka (selv om den er i sølv). Det skal bli spennende å se hvordan den fungerer! Lenke til kommentar
Kauder Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Den radiatoren jeg ser på førstesiden, hva er den fra? Vet du nøyaktig? Den var litt interessant, slo det meg. Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 16. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2004 den er fra et gammelt kjøleskap tror jeg... funker bra til passiv kjøling. behøver ikke vifte i systemet når jeg bruker den. massivt kobber. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå