Gjest Slettet-df17e Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Jo jeg holder nå å legger inn fedora på marskinen her..! Har prøvd red hat en gang før..! Men det jeg lurer på er: 1. Er det vanskelig og få steam tell å funke i fedora! 2. Photoshop åssen er det me det? 3. Jeg har hørt noe om "windows emulator" har det kommet ut.. eller kommer det? Jo åsså irc og msn må jeg jo da seff ha Håper på ett hyggelig svar.. gi meg gjerne noen norske linker der jeg kan lære og få kjørt exe programmer i fedora. På forhånt takk Lenke til kommentar
[0x] Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Hvorfor bruker du liksågodt ikke windows? Lenke til kommentar
rwu Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 photoshop - the gimp windows emulator - www.winehq.org irc - BitcX, kvirc, x-chat mf. msn/icq - gaim internet explorer - opera, mozilla, konqueror, mf. Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 (endret) Dette ser ut til å kunne bli en lang tråd der massevis av folk anbefaler Linux-alternativer til Windows-applikasjoner. Dette er ikke nødvendig, da er det bedre å bruke Linux-veiviseren. Her velger du en applikasjon du har brukt under Windows, og får opp en liste over alternativer for Linux (med beskrivelse, lenke osv). Edit: Takk til PoleCat, lenke fikset. Det gikk litt fort med peistingen Endret 29. desember 2003 av slime mold Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Linux-veiviseren http x 2 Riktig link --> Linux-veiviseren Lenke til kommentar
JuZt3r Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Angående steam trur jeg du vil få problemer med. jeg har -hørt- det ikke skulle gå i linux? ikke skyt meg om jeg tar feil her.. Lenke til kommentar
bkak Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Er folk som har fått i gang steam, og andre som ikke har klart det. Ikke noe jeg ville satset på i noe tilfelle, men det sto en howto på gentoos forumer. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 wine og fedora sammen er noe drit du må knote med prelink og masse annet. Ikke å anbefale for en "nub" Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Jeg har da kjørt WINE i Fedora uten noen problemer? Husker at man i Red Hat 9 gjerne måtte sette LD_ASSUME_KERNEL=2.4.1, men det har jeg sluppet med Fedora. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Hei.. Takker for hjelpen! Jeg sitter nå i Fedora å skriver dette Så da får jeg se hva jeg får til da.. men takk igjen Lenke til kommentar
Eonix Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Hei.. Takker for hjelpen! Jeg sitter nå i Fedora å skriver dette Så da får jeg se hva jeg får til da.. men takk igjen Hei Lemen. En nyttig link til deg Freshrpms.net Det skal også være en yum pakke for wine der ute men jeg husker ikke hvor jeg fant den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 TAKKER for den linken Eonix Den hjalp meg bra den *kosepaa* Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 apt.freshrpms.net og legge inn apt og synapic for Fedora er en gooood ide Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå