knutby Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Jeg bruker ikke drivere til musa, jeg prøvde det en gang men jeg likte ikke all den softwaren som fulgte med så jeg dret i det. Er det noe vits å installere det? merker man ytelsesmessige forskjeller? Eller er det bare dritt. Jeg bruker mx500 Lenke til kommentar
Josæjo Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Tror ikke det er noe spesielt bedre med driverne, funker helt fint uten noe ekstra installert her.. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Tja, det kommer veldig ann på fra mus til mus, men sett at du kjører nyere OS (f.eks XP) trenger du ikke det for en mx500! Hvis du alikevel bestemmer deg for å legge inn driverne er det kanskje lettere å ordne funksjoner til knappene - måtte i vert fall det med min mx900, uten dem ble det bare høyre og venstre musetast. Hvis du ikke liker alt det andre som blir lagt inn sammen med driverne går det sikkert ann å krysse av for kun drivere (advanced users elle noe slikt) Lenke til kommentar
knutby Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2003 Bare lurte siden min mx500 har bare en knapp som ikke funker og det er den sugene alt-tab lignende knappen Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 WinXp har drivere til de aller fleste musene. Det du går glipp av å ikke installere driverne til Logitech er selfølgelig valget av funksjonstastene og ikke minst akselerasjon og hastighet på bevegelsen. Ellers vil du ikke merke noe forskjell trur jeg. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 for all del ikke legg inn driverne til mx 500.. makan til brask sier nå jeg.. presisjonen og reaksjonen ble dårligere faktisk hos meg, merka det godt i cs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå