jae-ols Skrevet 3. mars 2020 Del Skrevet 3. mars 2020 (endret) Hver gang jeg er i nettbanken på pc og bruker kodebrikke så kommer valget om å lagre passord opp, passordet på kodebrikken. Det er utrolig irriterende. Må jeg virkelig slå av funksjonen: ikke lagre passord? Eller er det en annen måte å stoppe dette på? Vil jo gjerne at virkelige passord blir lagret. Kodebrikken inneholder seks siffer og er vel ikke et passord, men likevel kommer den boksen opp som spør om jeg vil lagre. Noen som har løsning? Endret 3. mars 2020 av jae-ols Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 4. mars 2020 Del Skrevet 4. mars 2020 Huk av for "tilby å lagre passord" inne på "passord" under "autoutfyll" på innstillinger i nettleseren. 1 Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 5. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2020 Det som skjer er at hver gang jeg bruker kodebrikken i nettbanken kommer dialogboksen opp og spør om jeg vil lagre passord. Det er jo ikke passord, det er seks tegn. Da må jeg vel slå av for lagring av passord. Men da lagres ingen fra andre nettsteder. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 5. mars 2020 Del Skrevet 5. mars 2020 Får du ikkje opp alternativet om å aldri lagre passord for den aktuelle sida i Chrome? Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 5. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2020 Jo det gjør jeg. Så må nok bare velge det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå