Geir.l Skrevet 3. mars 2020 Del Skrevet 3. mars 2020 Er det mulig å få svar på et problem som jeg har.ABS lampa lyser etter en tids kjøring.Har kjøpt føler og giver til ABS, men lurer på om det er en bestemt avstand som disse enhetene må ha for å virke Lenke til kommentar
Gjest Slettet+234981 Skrevet 3. mars 2020 Del Skrevet 3. mars 2020 Er det en Peugeot 205 GTI 1986 mod ? Lenke til kommentar
Geir.l Skrevet 3. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2020 Dette gjelder skoda roomster 2006 modell Lenke til kommentar
Gjest Slettet+234981 Skrevet 3. mars 2020 Del Skrevet 3. mars 2020 (endret) Jeg kan ikke se at det er noen justeringsmuligheter på den avstanden. Er giveren i lageret eller en løs ring? Endret 3. mars 2020 av Slettet+234981 Lenke til kommentar
Geir.l Skrevet 3. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2020 Ok,da får jeg bare skifte delene å se om det hjelper.Har ikke få delene enda. Takk for hjelpen. M.v.h Geir Lenke til kommentar
Gjest Slettet+234981 Skrevet 3. mars 2020 Del Skrevet 3. mars 2020 Geir.l skrev (1 minutt siden): Ok,da får jeg bare skifte delene å se om det hjelper.Har ikke få delene enda. Takk for hjelpen. M.v.h Geir Føleren er vel enkel å bytte. Starte med den kanskje. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 3. mars 2020 Del Skrevet 3. mars 2020 Geir.l skrev (4 timer siden): Ok,da får jeg bare skifte delene å se om det hjelper.Har ikke få delene enda. Vet du hvilken føler/giver som er problemet? Lenke til kommentar
Geir.l Skrevet 4. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2020 Nei,det har jeg ingen oversikt over.Må nok ta hjul for hjul.Tenkte å ta et ohm meter for å måle motstanden på hvert hjul.Men nå er det snøvær så ikke veldig fristende å skru ute.Ikke noe problem.Er bare en lampe som lyset.Bilen går greit for det. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 4. mars 2020 Del Skrevet 4. mars 2020 Jeg anbefaler deg å skaffe deg et brukbart diagnoseapparat. Med et slik apparat kunne du lest ut feilkoder som sannsynligvis viser hva problemet er og man kan f.eks. lese av hastigheten abs-styreenheten rapporterer på hjulene. Da ser man lett hvilken sensor som er problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå