Gå til innhold

DOT tk popup remover?

Anbefalte innlegg

Nå har jeg lest og søkt, men finner ikke ut hvordan i huleste jeg skal bli kvitt denne irriterende popupen, men ser at mange andre tydeligvis kan sine saker, noen som vil være snill og forklare meg hvordan?

ser ut som jeg MÅ ha det inn med teskje... :angry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
UNØDVENDIG TRÅD!

Du finner det på instillinger på www.dot.tk , lær deg å leite litt gutt, før du spammer et seriøst forum med ting som har vert oppe tusen ganger før!

Gutt? :!: , jeg ler av deg.

PoleCat, takker, den hadde jeg oversett :blush:

Lenke til kommentar
UNØDVENDIG TRÅD!

Du finner det på instillinger på www.dot.tk , lær deg å leite litt gutt, før du spammer et seriøst forum med ting som har vert oppe tusen ganger før!

Chill, du, da, Arve87. Vis deg verdig '87-tallet, og ikke oppfør deg som en jevn 1990-gutt.

Dette spørsmålet har jeg ALDRI sett oppe i web-design, og det er faktisk ikke bare bare å finne ut hvor man fjerner den jæsla pop-upen. Jeg har stresset mye med det.

Spammer? Er én tråd spamming?

Seriøst forum? Nei, ikke med slike som deg her. Et spørsmål er et spørsmål, og skal besvares så godt man kan, mener du derimot at tråden er unødvendig, bruk "rapportér"-knappen!

Og måten du bruker "gutt" på er patetisk. Skjerping, Arve, jeg trodde du var mer voksen enn som så. Kanskje du bare har hatt en dårlig dag, men dette bør du gjøre opp for deg.

Sorry at jeg gikk off topic, men jeg så ikke det som noe valg. Skremme vekk brukere fra web-delen på den måten...

Lenke til kommentar

:lol:

greit, trur det er et engangstilfelle, men meiner eg har sett samme spm i iallefall 3 tråder den siste måneden....

Uansett, det står i retningslinjene at du skal gjøre forhånds-research før du lager en tråd - det er _ikkje_ vanskelig å finne fram til det der på dot.tk...

Endret av arve87
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...