BrianCa Skrevet 3. mars 2020 Del Skrevet 3. mars 2020 Hei. Jeg er avhengig av en laptop som kjører XP (jeg har både laptop og ekte XP) hvordan skal jeg få installert operativsystemet på denne, nå som Windows ikke lar meg aktivere programvaren? Grunnen for at jeg må ha XP er fordi jeg bruker noen gamle programmer (bildiagnose) som etter det jeg vet bare lar seg installere i XP. Eller ser dere en annen løsning på dette? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 3. mars 2020 Del Skrevet 3. mars 2020 Så vidt jeg vet skal det være mulig å aktivere XP fortsatt, men du må sannsynligvis bruke telefontjenesten for det. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 3. mars 2020 Del Skrevet 3. mars 2020 Har du fremdeles aktivert Windows XP installert på denne laptop'en? Lenke til kommentar
vidor Skrevet 3. mars 2020 Del Skrevet 3. mars 2020 Det er mange som kjører individuelle maskiner med XP og eldre systemer, så hadde overrasket meg om Microsoft hadde slukket lyset for godt, selv om de har gjort sitt for å få folk vekk fra eldre systemer. Oppdaterte XP ved en anledning og da funket ikke lyd og WiFi lengre. Kunne forstått WiFi, men å kutte lyden er litt i overkant. Problemet forsvant heller ikke ved å avinstallere oppdateringene som ar gjort via windows update. Denne varianten av XP var faktisk telefonutentisert som nevnt. Lenke til kommentar
Pop Skrevet 3. mars 2020 Del Skrevet 3. mars 2020 Har du testet Win10 med kompatibilitetsmodus for xp? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 3. mars 2020 Del Skrevet 3. mars 2020 Ha Windows 10 (eller.no) i bunn og virtualisere Windows XP? Lenke til kommentar
vidor Skrevet 3. mars 2020 Del Skrevet 3. mars 2020 Det beste er jo bare å kjøre native XP om en får det til. Har opplevd at det blir timingsproblemer når en ikke kjører rent og rett på hardware. Noe som for min del lagde mye ekstra-arbeid. Hvis du kjører noe ODB-software kan det godt være at det vil fungere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå