lysbryter Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Jeg har en HP Compaq nx9000 som jeg forsøker å kople til en Philips 32" widescreen-TV med s-videokabel. Det går forsåvidt greit, men bildet blir jo ikke akkurat noe å skryte av da... Men det er det kanskje ikke stort å få gjort noe med? Eller finnes det innstillinger å endre på? Uansett, jeg prøvde å se en xvid-film, men innholdet i avspilleren (WM Player Classic) vises ikke på TV-skjermen - den forblir svart. Jeg har ikke prøvd å avspille DVD fra PC-en. Hvordan kan jeg få fram filmavspillingen på TV-en, og kan jeg eventuelt få bedre bildekvalitet? Lenke til kommentar
Einamiga Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Ser du desktopen på TV'en?? Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2003 Ja, det gjør jeg. Og det er den jeg mener at riktignok er i dårlig billedkvalitet. Innholdet i mediaplayervinduet sees ikke på TV-en, bare på laptopen. Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Sett tv som primary screen. Lenke til kommentar
Einamiga Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Har bilde av hvor du må gå men, får det ikke inn her Lenke til kommentar
Einamiga Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Høyre klikk på desktopen, Egenskaper ->Innstillinger -> Avansert ->Displays Velg TV Lenke til kommentar
veloek Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Blir ikke bedre kval. av det, men hvis du spiller av en film på pc'n vises den bare på primary-skjermen.. Lenke til kommentar
TeMA Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Denne maskinen har ATI Mobility kort. Da anbefaler jeg å aktivere Theater mode. Gå til egenskapene for skjerm, innstillinger og avansert. Da går du til filken Overlay og aktiverer Theater mode. Da vil video automatisk gå til fullskjerm på TV når denne blir aktivert. Lenke til kommentar
n0nick Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Jeg har en HP Compaq nx9000 som jeg forsøker å kople til en Philips 32" widescreen-TV med s-videokabel. Det går forsåvidt greit, men bildet blir jo ikke akkurat noe å skryte av da... Men det er det kanskje ikke stort å få gjort noe med? Eller finnes det innstillinger å endre på? Uansett, jeg prøvde å se en xvid-film, men innholdet i avspilleren (WM Player Classic) vises ikke på TV-skjermen - den forblir svart. Jeg har ikke prøvd å avspille DVD fra PC-en. Hvordan kan jeg få fram filmavspillingen på TV-en, og kan jeg eventuelt få bedre bildekvalitet? Bildekvaliteten på skrivebordet er ikke noe å skryte av, men når du spiller av en xvid eller dvd (eller en videofil) med god oppløsning fra før av, så blir bildet likebra som på pcskjermen! For å få farge må du sjekke om tv'en støtter RGB eller no sånnt! Jeg fikk ikke farge når med det samme, men så gikk jeg til databutikken og kjøpte en ny kabel som fikset alt! Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 30. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2003 Alt funker fett nå. TV-serier og filmer ser bedre ut på TV-en ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå