mac1334 Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 Heizann. Jeg sliter litt med min pc. Xp 1800 Abit GF3 512mb-ddr 120Hd Abit Kg7 Som dere ser ved å gå inn her: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...=13737&forum=24 hadde jeg et problem men det var cpu som var gåen. Nå har jeg fått igjen PC-en min fra komplett og prøver vilt og installere win2000 men det klikker alltid, har også prøvd server, win98se og Me men den klikker alltid. PC-en låser seg liksom hver gang. Har prøvd å bytte HD, ram og skjermkort (pci isteden for apg), men den funker ikke. Det var en gang den ville funke når jeg putta inn en hd med windows ME, men der mangla det noen filer så det ble ikke helt suksess. Takker og bukker for svar. Håper noen veit eit svar! Lenke til kommentar
A_B_C_D_E_F Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 Hvordan er kjoelingen ? Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 du kan også prøve å resete BIOS`en til default, skader ikke å prøve(?) Frankey Kr.sand Lenke til kommentar
xeon Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 Du kan prøve å oppdatere BIOS, skader ikke å prøve... Lenke til kommentar
STe Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 Eg har nett det samme problemet som deg. Eg har og gk7 og ein xp1800. Men jævelskapen vil ikkje kjøre xp stabilt. Fekk og ein del problem med å installere. Skifta prosessor (ikkje XP) å det virka heilt fint. Lure på om det er biosen som har skylda i dette?? Fordi Xp prosessoren kjørte heilt fint på ei anna maskin. Testa med Burn-in. Lenke til kommentar
mac1334 Skrevet 6. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2002 Er det kjølingen du mener A_B_C_D_E_F ? Isåfall er det en Sielblings kjøttkvern opp til xp1900@43db. Oppdaterte Bios før den blei sendt inn til komplett men... kanskje den går vekk hvis jeg har kjørt fail-safe. Andre forslag til løsning? Skal prøve en athlon cpu senere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå