grovetussen Skrevet 2. mars 2020 Del Skrevet 2. mars 2020 Har ikke tenkt så mye på at fondene mine skulle gå ned sååå mye, men ser de har gått ned godt og vel 25-30tusen siste måneden. Nå er det jo for sent å selge tenker jeg, men når tror dere bunnen nås, når skal jeg handle mer? Lenke til kommentar
nirolo Skrevet 3. mars 2020 Del Skrevet 3. mars 2020 Amerikanske børser er opp 4-5% nå. Kanskje du burde ha kjøpt i går? 1 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. mars 2020 Del Skrevet 3. mars 2020 La dei stå. Det er umogleg å vite om det skal vidare ned, stabilisere seg eller opp igjen. Så lenge du ikkje har planlagt å ta i bruk pengane innan 5 år så lar du dei stå, sparar gjerne fast kvar månad og ikkje tenker så mykje på dei. Det går opp og ned i finansverda, men på lang sikt går det alltid oppover. Sjå for øvrig: 1 Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 4. mars 2020 Del Skrevet 4. mars 2020 Dersom du ikkje toler å sjå på at verdien går opp og ned har du plassert pengane dine på feil stad. Historisk sett har aksjar gitt større avkastning over tid enn banksparing. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå