^fmj Skrevet 2. mars 2020 Del Skrevet 2. mars 2020 Kunne ønsket meg Telenor-dekning, men MyCall sitt tilbud med ubegrenset til EU + USA + Canada til 300 kroner per måned med 3GB data synes å være et meget godt tilbud. Noen som vet av noe tilsvarende med Telenor-dekning? Talkmore og Telipol sine tilbud har jeg sett på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. mars 2020 Del Skrevet 3. mars 2020 Happybytes har veldig gode utenlandspriser og har Telenor-dekning. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 3. mars 2020 Del Skrevet 3. mars 2020 Hvorfor ikke ha et abonement med mye datatraikk og ringe via Messenger, Telegram, Skype, DUO, WhatsApp eller lignende? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 4. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2020 Over nett er ikke et alternativ dessverre. Happybytes er rimelig om man ikke ringer lenge, synd de ikke har pakker. Lenke til kommentar
EmLeX Skrevet 4. mars 2020 Del Skrevet 4. mars 2020 2 hours ago, ^fmj said: Over nett er ikke et alternativ dessverre. Happybytes er rimelig om man ikke ringer lenge, synd de ikke har pakker. Happybytes rimeligst per minutt om man ringer litt av og till trur jeg. eneste andre jeg vet om med pakker er telipol via hudya på telenor sitt nett med 500Min til hele verden for 249kr men det er en tilegspakke så pris på abb kommer i tilleg Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 4. mars 2020 Del Skrevet 4. mars 2020 ^fmj skrev (5 timer siden): Over nett er ikke et alternativ dessverre. Hva er problemet? Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 4. mars 2020 Del Skrevet 4. mars 2020 Jeg tror sikkerhet er et godt argument. Lenke til kommentar
JoergenOlsen Skrevet 5. mars 2020 Del Skrevet 5. mars 2020 Hva med "rebtel"...50+ land for en drøy 100 lapp (10 euro). Ubegrenset. Man kan logge inn ved hjelp av eget tlf. nummer, legge inn kontakter og få norsk nummer å ringe på...så kommer man direkte til motparten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå