Redaksjonen. Skrevet 2. mars 2020 Del Skrevet 2. mars 2020 Britisk politi: Chatter barnet ditt med Discord eller virtualiserer OS? Da kan du ha en hacker i hus 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123849734 Skrevet 2. mars 2020 Del Skrevet 2. mars 2020 De burde også samtidig skrevet at de foreldrene som har barn som spiser med kniv og gaffel kan da ha en morder i huset. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 2. mars 2020 Del Skrevet 2. mars 2020 Jeg vil tippe det er langt flere hackere som bruker Windows enn Kali. Ergo: Har tenåringen Windows har du muligens en hacker i huset! Jeg vil tippe at det finnes flere hackere på Facebook enn på Discord. Ergo: Har tenåringen Facebook har du muligens en hacker i huset! Jeg vil tippe at det finnes flere hackere med bukser enn med skjørt. Ergo: Går tenåringen med bukser har du muligens en hacker i huset! Jeg vil tippe hackere spiser nudler langt oftere enn sushi.. osv 1 1 Lenke til kommentar
Bing123 Skrevet 2. mars 2020 Del Skrevet 2. mars 2020 Bruker barnet ditt dark mode, da er det sannsynligvis en hacker. 1 Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 3. mars 2020 Del Skrevet 3. mars 2020 Lett å gjøre narr av dette. Men det ubehagelige er at svært få foreldre er i stand til å skjønne om kid-en deres er en script kiddie - eller verre. Lenke til kommentar
toratb Skrevet 3. mars 2020 Del Skrevet 3. mars 2020 Installerte Discord; https://i.ytimg.com/vi/KEkrWRHCDQU/maxresdefault.jpg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå